Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe post garantie


Detaliu pentru invitatia numarul 357119
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITOTIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA ORADEA
Numar invitatie: 357119/28.01.2014
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere aautovehiculelor si echipamentelor conexe post garantie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITOTIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA ORADEACod fiscal: 4208528, Adresa: CALEA ARADULUI NR. 2-4, Oradea, Telefon: +40 259401400, Fax: +40 259401416
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA ARADULUI NR. 2-4, Oradea, Romania, cod postal: 410223, telefon: +40 259401400, fax: +40 259418924, persoana de contact: DIANA BOTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Calea Aradului, nr.2, mun.Oradea, jud. Bihor, cod postal: 410223, la sediul Inspectoratului Teritorial al Politiei de Frontiera Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere aautovehiculelor si echipamentelor conexe post garantie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: prestarea serviciilor aferente repararii si intretinerii autovehiculelor si echipamentelor conexe
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 488 - 579, 455 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 1% din valoraea estimata fara TVA.Lot 1= 2144.3 lei, Lot 2= 1508.96 lei, Lot 3= 2241.29 lei.Valabilitate 60 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Se constituie conform art.86 din HG 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii sau prin virare in contul de garantii: RO28TREZ0765005XXX000130 deschis la Trezoreria Oradea. In cazul IMM-urilor grantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezantand obligatoriu pentru aceasta documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria IMM.AC are dreptul de a retine GP in urmatoarele situatii: ofertantul isi retrage ofertain perioada de valabilitate a acesteia, oferta sa fiind stabilita castigatoare nu a constituit garantia de buna executie in termenul de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul.Data pentru determinarea echivalentei leu/valuta: data publicarii invitatiei de participare la cursul comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Se va constitui prin instrumente de garantare in coditiile art.90, din HG 925/2006, si va deveni anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratieprivind calitatea de participant la procedura -Formular 1- in original;2.Declaratia privind elegibilitatea -Formular 2-in original, declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din HG 34/2006;3. Declaratia privind neincadrarea in art.181 din HG 34/2006- Formular 3- in original;4. Certificat fiscal eliberat de compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Va fi prezentat in original copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila5. Certificat de atestare fiscala eliberat deadministratia fiscala de pa raza careia societatea are sediul fiscal. Din certicatele fiscale / de taxe si impozite locale sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local.6.Certicat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 4, in original;7.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 -Formular 5, in original;Persoanele cu functii de decizie sau implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie din cadrul ITPF Oradea sunt: Cms.sef de politie Bondar Marin - Sef inspectorat;Cms.sef de politie Iancu Nicolaie-adjunct sef inspectorat;Cms. sef de politie Opris Octavian- sef birou logistic;Cms.sef de politie Anton Mihaela -contabil sef;Insp.pr.de politie Mendre Marius- consilier juridic;Cms.sef de politie Tofei Vasile -ofiter achizitii;Scms. de politie Bogza Sorin- ofiter tehnic;A.s.p. de politie Durgheu Ioan -agent tehnic, A.s.p. de politie Igna Sorin-agent financiar;A.p. de politie Lata Adrian- agent tehnic;A.p.de politie Bota Diana-agent achizitii-secretar8. Decaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare-Formular 9.Tertul sustinator va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180si 181 lit.a, c1 si d, declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 precum si un angajament ferm.Subcontractantul va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 si declaratia privind participant la procedura.Asociatul va prezenta documentele solicitate la cerintele 1, 2, 3 si 7. 1.Persoane juridice romane-Certficat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de de langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala- in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu origialul. Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca: obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei achizitii.Persoanele fiizce romane: autorizatie de functionare.Oertantul clasat pe primul loc va prezenta certificat constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata inainate de transmiterea comunicarii perivind rezultatul procedurii de atribuire.2.Persoanele juridice/fizice straine -documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se va prezenta Autorizatia tehnica clasa I, II, de la RAR, coform prevederilor legale din OG36/2005 aprobata prin L376/2005-RNTR-9 respectiv Ordinul Ministerului Transporturilor nr.2131/2005.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale: -Cerinta minima: media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani(2013, 2012, 2011) sa fie de minim: 195.480 lei pentru lotul 1;178.368 lei pentru lotul 2;220.182 leipentru lotul 3.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu annual leu/valuta comunicat deBNR, pentru anii de referinta.In cazul asocierii documentul privind capacitatea economica si financiara trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat in parte se solicita cifra de afaceri globala;
-Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: -se va prezenta Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;Informatii privind capacitatea tehnica: Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer