Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a ambulantelor Fiat, Mercedes Vito si Sprinter, VW Transporter, Ford Transit, Iveco si Dacia Logan


Detaliu pentru invitatia numarul 346049
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA DAMBOVITA
Numar invitatie: 346049/26.04.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a ambulantelor Fiat, Mercedes Vito si Sprinter, VW Transporter, Ford Transit, Iveco si Dacia Logan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA DAMBOVITACod fiscal: 7541399, Adresa: str. iancu Jianu, nr. 78, Targoviste, Telefon: 0724865541, Fax: 0245213785
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. iancu Jianu, nr. 78, Targoviste, Romania, cod postal: 00040, telefon: +40 728943799, fax: +40 245213785, persoana de contact: Ionel Gavrila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Iancu Jianu, nr. 78, Targoviste, Romania, cod postal: 00040.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a ambulantelor Fiat, Mercedes Vito si Sprinter, VW Transporter, Ford Transit, Iveco si Dacia Logan
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor/ambulantelor
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 472, 649 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4727 lei. Cursul de referinta care se face echivalenta din lei in alta valuta, este cursul comunicat de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate retine in conditiile legii.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice, respectiv: in masura in care CNSC va respinge contestatia depusa de operatorul economic ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine garantia de participare cf art. 278^1, alin. (1), litera b) din OUG nr. 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data-limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: 1. Depunerea sumei in contul Serviciului de Ambulanta al Judetului Dambovita, deschis la Trezoreria Targoviste ? RO23 TREZ 2715005XXX00 6871 (OP)2. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, cu respectarea prev. art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlociifacand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarileulterioare), garantia de PARTICIPARE se constituie in procent de 50% din cuantumul stabilit.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui in maxim 7 zile de la data semnarii contractului.Modul de constituire a garantiilor de buna executie este prin unul din instrumentele de garantare prevazute la art. 90, al. 1 din HG nr.925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr.14 din Sectiunea Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010) - Formular 13;
- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1;
- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2;
- Declaratie privind neincadrarea in prev. 69ยน din OUG nr. 34/2006, Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dr. Gotea Romeo Silviu - Manager general; Oancea Catalin Constantin - Director economic; Oprescu Virgil Ciprian - Director Tehnic; Gavrila Ionel - Sef birou achizitii-administrativ; Mincu Ana Maria - Economist - Formular 12;
- declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular 8;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?);
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?). - Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate, prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;
- Autorizatie tehnica emisa de R.A.R. pentru prestarea serviciilor de intretinere si reparatii auto pentru marcile auto: Fiat Ducato, Mercedes Vito si Sprinter, VW Transporter, Ford Transit, Iveco Daily si Dacia Logan, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Acest document se va prezenta in oricare din formele: copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?.- Prezentare in copie a unui document din care sa ateste ca operatorul economic are cel putin un punct de lucru (atelier de reparatii) in Municipiul Targoviste sau in Judetul Dambovita.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul obiectului de activitate , ,Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor'' pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de cel putin 473.000 lei.Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus, respectiv 236.500 lei.Curul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei, este cursulmediu anual lei/valuta comunicat de BNR, respectiv: ptr anul 2010 - 4, 2848 lei/1 euro; ptr anul 2011 - 4, 3197 lei/1 euro; ptr anul 2012 - 4, 4287 lei/1 euro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul), Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii similare obiectului contractului, din ultimii 3 ani, care va fi insotita de , ,certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un beneficiar privat, care sa confime prestarea de servicii similare, prin cel putin un contract si maxim 5 contracte, in valoare cumulata de minim 150.000 lei., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie privind utilajele, instalatii, echipamente tehnice de care dispune ofertantului pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Dotarea tehnica minima necesara pentru prestarea serviciilor: - Standuri/aparate verificare geometrie roti - 1 buc;
- Elevator cu 2 sau 4 coloane - 6 buc;
- Stand verificare sistem de franare - 1 buc;
- Sistem de testare a injectoarelor - 1 buc;
- Tester diagnoza auto cu soft specializat pentru toate marcile de ambulante - 1 buc. Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentuluicontract, acesta trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, acesta trebuie sa fie in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer