Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a automobilelor apartinand parcului auto al DRAOV Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 322782
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA REGIONALA VAMALA IASI
Numar invitatie: 322782/26.03.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a automobilelor apartinand parcului auto al DRAOV Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA REGIONALA VAMALA IASICod fiscal: 4701398, Adresa: B-DUL NICOLAE IORGA NR.10C, Iasi, Telefon: 0232208300, Fax: 0232208292
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a automobilelor apartinand parcului auto al DRAOV Iasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a automobilelor apartinand parcului auto al DRAOV Iasi
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- 600 lei, Lot 2- 660 lei, Lot 3-280 lei, Lot 4-340 lei, Lot 5-70 lei, Lot 6-220 lei, Lot 7-80 lei.Valabilitate garantiei /lot - minim 60 zile de la data primirii ofertelor cu posib. retinerii cf. art. 278 indice 1, alin(1) OUG 34/2006 (valoarea ce se retine este 0)Garantia de participare se constituie, conform art.86 , HG nr. 925/2006, prin: 1. virament bancar in contul DRAOV Iasi, cod fiscal 4701398, cont RO34TREZ4065005XXX000417 deschis la Trezoreria Iasi. Ordinul de plata va fi prezentat in original, insotit de o declaratie a reprezentantului autorizat al ofertantului privind perioada de valabilitate a garantiei de participare, privind irevocabilitatea garantiei si acordul sau pentru executarea neconditionata a acesteia, sau2. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara-Formular 2), ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006 - completare Formular 3 din sectiunea Formulare, 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-completare Formular 4 din sectiunea Formulare, 3. Certificat de atestare fiscalacare sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat- Certificatul fiscal sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, 4. Certificat de taxe si impozite locale, care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local- Certificatul fiscal sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, 5. Certificat de participare cu oferta independenta- completare formular 5 din sectiunea Formulare, 6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- completare formular 6 din sectiunea Formulare, 7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006- completare formular 7 din sectiunea FormularePersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Bolohan Danut, Ion Liliana, Pozdirca Elena, Pinzariu Irina, Butnaru Nina, Popovici Petru, Carasevici C-tinNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului-Formular tip emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.2.Persoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie tehnica de functionare ca unitate reparatoare clasa I eliberata de R.A.R, Declaratie pe propria raspundere carecontine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele detransport si alte mijloace fixe, Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termen garantie piese schimb -exprimat in luni -conf. tabel 1
10
Descriere: a. pentru cel mai mare termen de garantie se acorda punctajul maxim alocat;pentru un alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a, punctajul se calculeaza cu formula=(termen oferta/termen maxim) x punctaj maxim alocat. Termenele minime si maxime acceptate sunt conform tabel 1 din caiet sarcini
Termen garantie piese schimb - exprimat in luni - conf tabel 2
10
Descriere: a. pentru cel mai mare termen de garantie se acorda punctajul maxim alocat;pentru un alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a, punctajul se calculeaza cu formula=(termen oferta/termen maxim) x punctaj maxim alocat. Termenele minime si maxime acceptate sunt conform tabel 2 din caiet sarcini
Termen garantie piese schimb- exprimat in luni- conf. tabel 3
10
Descriere: a. pentru cel mai mare termen de garantie se acorda punctajul maxim alocat;pentru un alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a, punctajul se calculeaza cu formula=(termen oferta/termen maxim) x punctaj maxim alocat. Termenele minime si maxime acceptate sunt conform tabel 3 din caiet sarcini
Termen garantie manopera- exprimat in zile
20
Descriere: a. pentru cel mai mare termen de garantie se acorda punctajul maxim alocat;b. pentru un alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a, punctajulse calculeaza cu formula=(termen oferta/termen maxim) x punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer