Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOMOBILELOR


Detaliu pentru invitatia numarul 331614
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARAD
Numar invitatie: 331614/12.07.2012
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOMOBILELOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARADCod fiscal: 3519836, Adresa: STR. I. CALVIN NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Arad, Telefon: 0257.207100, Fax: 0257.207130, 0257.253151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Varful cu Dor NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Arad, Romania, cod postal: 310085, telefon: +40 257207100, fax: +40 257207130, persoana de contact: ipj arad, serviciul logistic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. Varful cu Dor NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Arad, Romania, cod postal: 310085, telefon: +40 257207100, fax: +40 257207130, persoana de contact: ipj arad, serviciul logistic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOMOBILELOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de reparare si intretinere a automobilelor mentionate in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 352, 840.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare se constituie in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa fie irevocabilasi sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate intr-una sau mai multora dintresituatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioadade valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.2. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO56TREZ0215005XXX006625 deschis laTrezoreria Municipiului Arad, cod fiscal 3519836- - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societatede asigurari, care se va prezenta in original3.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitatea ofertei..4. Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.5. Garantia de participare va fi retinuta /restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 dinHG nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de participare: LOTURI Valoare garantie participare -leilot. 2- AUDI 647, 71leilot. 4 FORD+LDV 544.35 leilot. 5- MERCEDES 539.95leilot. 6- VW 1796, 39 leiTOTAL 3528.40 leigar de participare se varetine in cond. art.278^1: daca CNSC respinge contestatia ca nefondata
Garantie de buna executie
Cuntumul garantiei de buna executie :10 % din pretul, fara T.V.A., al contractului.Modalitatea de constituire : Conform prevederilor art. 90din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Cerinta 1 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea III?in original.2.Cerinta 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea III?in original.Persoane care detin functii de decizie si au rol in initierea derularea si finalizarea procedurii-Cms. Sef Batrin Nicolae-Dorin-Seful Inspectoratului-Cms. Sef Simon Adrian-Adjunctul Sefului Inspectoratului-Cms. Sef Hadjia Ioan- Adjunctul Sefului Inspectoratului-Cms. Sef Danchici Irina-Contabil Sef-Cms. Sef Pascale Valeriu-Jurist-Insp. Pr. Stoia Cristian-Jurist-Cms. Sef Voda Teodor-Sef Serviciul Logistic-Cms. Sef Cotor Silviu Sorin- Sef Birou Tehnic3.Cerinta 3 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III?in original.Nota : In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Cerinta 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III?in original.5.Cerinta 5 Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.6.Cerinta 6 Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Cerinta 1 Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea de servicii de reparare si interetinere automobile
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie tehnica emisa de RAR- clasa I, II si IVpentru autoturismele precizate in caietul de sarcini (Ordinului nr.2131/2005 al Ministerului Transportului si Infrastructuriicu modificarile si completarile ulterioare) valabila la data deschiderii ofertelor, Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajamentde participare a fost obtinut de ofertant Certificat privind sistemul de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001 eliberat de institutii abilitate sau echivalent, in copie certificata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer