Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a automobilelor apartinand parcului auto al DRAOV Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 345137
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345137/12.04.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a automobilelor apartinand parcului auto al DRAOV Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA REGIONALA VAMALA IASICod fiscal: 4701398, Adresa: B-DUL NICOLAE IORGA NR.10C, Iasi, Telefon: 0232208300, Fax: 0232208292
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a automobilelor apartinand parcului auto al DRAOV Iasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a automobilelor apartinand parcului auto al DRAOV Iasi
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 450 - 533, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- 2704 lei, Lot 2- 2655 lei, Lot 3- 840 lei, Lot 4- 2244 lei, Lot 5- 712 lei, Lot 6- 1198 lei, Lot 7- 163 lei, Lot 8- 163 lei. Perioada de valabilitate minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In masura in care CNSC respinge o contesatie depusa ca nefondata, autorit. contr. va retine contestatarului din garantia de participare in conf. cu art. 2781, alin 1) din OUG nr. 34/2006 pentru: lot 1 suma de 1352 lei, lot 2 suma de 1327.5 lei si lot 4 suma de 1122 lei.Garantia de participare se constituie, conform art.86 din HG nr. 925/2006. Contul DRAOV Iasi (cod fiscal 4701398) in care se poate constituieste RO34TREZ4065005XXX000417 deschis la Trezoreria Iasi.Instrumentul de garantare se inainteaza in original la sediul autoritatii contractante cu scrisoare de inaintare( Formular 1 din sectiunea Formulare) pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legiinr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere - Formular 17.Data eschivalenta este data publicarii in SEAP a invitatiei de participare pentru leu-euro la cursul BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos: -Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Certificat de atestare fiscala cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de taxe si impozite locale cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de participare cu oferta independenta-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director executiv-Pintilei Ioan, Director exec. Adj.-Borsinschi Dan, Sef serv. FCAS-Pozdirca Elena, Sef serv. Juridic-Diaconu Georgiana, Inspector princ achizitii-Butnaru Nina, Consilier sup.-Carasevici C-tin, Inspector asis. achiz.- Smoc Petronela, Consilier jur.- Stavarachi C, Consilier juridic- Talaba Camelia, Consilier jur.- Pinzariu Irina In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos: -Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului- Formular tip emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificat (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident-Autorizatie tehnica eliberata de R.A.R-RNTR 9, clasa I, clasa II, clasa IV- in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, minim: Lot 1 =83.600 leiLot 2 =83.600 leiLot 3 =33.000 leiLot 4 =77.600 leiLot 5 =26.200 leiLot 6 =46.000 leiLot 7 = 7.400 leiLot 8 = 7.400 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniOfertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie( copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare cu cele supuse achizitiei cu o valoare de cel putin: Lot 1 =41.800 leiLot 2 =41.800 leiLot 3 =16.500 leiLot 4 =38.800 leiLot 5 =13.100 leiLot 6 =23.000 leiLot 7 = 3.700 leiLot 8 = 3.700 lei, Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehniceOfertantul are obligatia ca pe toata perioada de derulare a contractului sa asigure (prin dotare proprie sau contracte/conventii de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie), minimum urmatoarele: -un elevator-Stand computerizat pentru testare si reglare geometri roti-Dispozitiv reglat faruri-Computer pentru testare si diagnosticare motor-Tester diagnosticare si remediere instalatie AC-Soft normare timpi de executie-Stand computerizat pentru testare frane-Stand computerizat pt. determinarea uzurii amortizoarelor, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnicasi prin sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, In situatia castigarii procedurii de catre o oferta comuna, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita asocierea ofertantilor in forma legalizata, iar contractul se va incheia cu liderul de asociatie desemnat de catre acestia, care va raspunde in totalitate de derularea corespunzatoare a acestuia, conform clauzelor stipulate.In cazul in care oferta comuna este desemnata castigatoare, un exemplar al contractului de asociere in original sau copia legalizata a acestuia se constituie anexa la contract., In cazul subcontractarii se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor.La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul castigator va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de garantie pentru piesele de schimb conform tabel 1-luni
10
Descriere: Componenta tehnica
Termenul de garantie pentru piesele de schimb conform tabel 2- luni
10
Descriere: Componenta tehnica
Termenul de garantie pentru piesele de schimb conform tabel 3- luni
10
Descriere: Componenta tehnica
Termen garantie manopera- zile
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 11:27