Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de reparare si intretinere a automobilelor din cadrul sediului central al ANAR?


Detaliu pentru invitatia numarul 329882
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE
Numar invitatie: 329882/20.06.2012
Denumire contract: ?Servicii de reparare si intretinere a automobilelor din cadrul sediului central al ANAR?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANECod fiscal: RO 24326056, Adresa: Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Bucuresti, Telefon: 0748.886.507., Fax: 021-315.15.97
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010018, telefon: +40 213110146, fax: +40 213151597, persoana de contact: Biroul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Administratiei Nationale "Apele Romane" din Bucuresti, strada Edgar Quinet nr.6, sector 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor de suprafata si subterane ce apartin domeniul public al statului.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de reparare si intretinere a automobilelor din cadrul sediului central al ANAR?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a autoturismelor aflate in dotarea A.N.Apele Romane - pentru anul 2012
II.1.6) CPV: 50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o gar.de particip.in cuantumul de 1, 580.00 lei.Gar.de particip.se constit.conf.prev.art.84-88 din HG nr. 925/2006 cu modif si compl.ult.Ofertantii din cat.IMM, vor face dovada prin prez.doc.prev.in Legea nr. 346/2004, caz in care cuantumul gar.de particip.va fi de 50%(790.00 lei )din cuantumul stabilit mai sus. Pt.aceasta tb.prez.o decl.pe proprie rasp.din care sa rezulte incadr.in cat.IMM-urilor(art.3 si 7 si 16 din Legea 346/2004)-Form.nr.12.Gar.de particip. se poate dep.in contul: RO07TREZ7005005XXX002172 deschis la Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti.Gar.de particip.se poate const.?i prin dep.in numerar la casieria aut.contr.Per.de val.a gar.de particip.-90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Model Scris.de Gar.Bancara de Particip.(orientativ)Form.nr.13.Aut.contr.are dreptul de a retine gar.de particip.ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele sit.- isi retrage oferta in per.de val.a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr.de achiz.publica/acordul-cadru in perioada de val.a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castig.nu constit.gar.de buna exec.in per.de valab.a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.Conditii de restit.a gar.de particip.-se restituie de aut.contr: -in cel mult 3 zile lucratoare de la data constit.gar.de buna exec.;
-dupa semnarea contr.cu of.castig.dar nu mai tarziu de 3 zile lucr.de la data exp.per.de valab.a ofertei, ofertantilor a caror oferta nu a fost stab.castig;
-in cel mult 3 zile lucr.de la data exp.termenului de dep.a unei contestatii, in cazul in care proced. este anulata. Elib.gar.de particip.constituita de ofertantii ale caror oferte au fost decl.necastig.se poate obtine si inainte de exp.per.preciz.mai sus, daca ofertantii in cauza transmit aut.contr.o solicit.in acest sens.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar.de buna exec.este de 10% din val.fara TVA a contr.si se constit.conf.art.90 din HG 925/2006.Daca gar.de buna exec.este redusa ca val.ea poate fi constit.si prin dep.la casieria unitatii, sau virata in contul de gar.RO07 TREZ 7005 005X XX00 2172, deschis la Directia deTrezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti.In cazul ofertantilor din cat.IMM conf.Legii nr.346/2004(facand dovada in acest sens)gar.de buna exec.se constit.in procent de 50% din cuantumul precizat in doc.de atrib.Gar.de buna exec.se va elibera in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a oblig.asumate prin contr.respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Aut.contr.are dreptul de a emite pretentii asupra gar.de buna exec.oricand pe parcursul indeplinirii contr.in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste oblig.asum.prin contr.Model Scris.de Gar.Bancara de Buna Exec.-Form nr. 11
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerin?a nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Completare : Formular nr. 1 + Formularul 1A.Cerin?a nr. 2Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) . Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular nr.2)sau cazier judiciar al companieiPrecizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerin?a nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006 - Formular nr.3Documente de confirmare :1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, trebuie insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Se permite depunerea documentelor in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit. a), c^1) si d) din ordonanta se solicita a fi indeplinite de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerin?a nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonantaConflictul de intereseCerinta obligatorie: Completare: Formular nr.4In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul: DAVID Csaba, Ovidiu Gabor, Dumitru Dumitru, Vasile Ofimias, Victor Popescu, Elena Tuchiu, Petre Diacon, Mihai Chelaru, Mihaela Chelmu, Catalin Caluian, Inocentiu Albu, Costin Cocea, Cristian Deaconu, Margareta Bandea, Badea Sofia, Dragos Stefan Francu, Marian Manta Cerin?a nr. 1Persoane juridice/fiziceCerinte obligatorii: - Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta obiectului contractului.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Cerin?a nr. 2Autorizatii Cerinte obligatorii: - Autorizatie tehnica emisa de RAR ? vizata la zi, din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat pentru activitati service post-garantie de reparare si intretinere a autovehiculelor.- Autorizatie emisaR.A.R. ?din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat sa execute inspectii tehnice periodice ? ITP, sau sa prezinte un contract incheiat cu o societate autorizata in acest sens .Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara- se solicita - Fisa informatii Generale - Formularul nr.5, Cerinta nr. 2Informatii privind situatia economico-financiara- se solicita - bilanturi contabile/extrase de bilant aferente anilor 2009, 2010 si 2011Nota: Cap.ec.si fin.a op.ec.poate fi sustinuta si de o alta pers.indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op.ec.si pers.resp.Op.ec.care benef.de sustinerea sit.ec.si fin.tb.sa dov.prin prezentarea unui angaj.ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre pers.care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la disp.a resurselor fin.invocate.Daca un grup de op.ec.depune o oferta.comuna, atunci sit.ec.si fin.se dem.prin luarea in consid.a resurselor cumulate ale tuturor membr.grupului.Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind cap.ec.-fin.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind capacitatea tehnica-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani - Formularul nr.6.-Precizari: Ultimii 3 ani, in lista principalelor prestari de servicii, se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse in documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de servicii prestate in ultimii trei ani sau prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii ale partilor relevante ale contractelor respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea beneficiarului., Cerinta nr.2Informatii privind capacitatea tehnica-Se solicita prezentarea: document/documente, contract/contracte, proces-verbal de receptie/ procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare si care insumate sa aiba valoarea cel putin egala cu 79, 000.00 leiDocumente de confirmare: completare Formularul nr.7- certificate / documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante;Certificatele / documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru serviciile prestate., Cerinta nr.3Informatii privind capacitatea tehnica-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice-completare : Formular nr.8- Prestatorul de servicii trebuie sa fie dotat cu echipamente de lucru adecvate prestarii serviciilor de intretinere, reparare si revizie a autovehiculelor la standardele de dotare impuse ;
- Prestatorul va avea in dotare, obligatoriu, testere de diagnosticare a motoarelor pentru tipurile de autoturisme specificate in Caietul de Sarcini: VOLKSWAGENPASSAT, TOYOTALANDCRUISER, VOLKSWAGENGOLF, VOLKSWAGENJETTA, KIASPORTAGE, KIAC?EED, DAEWOONUBIRA, DAEWOOCIELO, DACIA LOGAN, MERCEDEZVITO);
- Prestatorul trebuie sa faca dovada ca poate asigura tractarea autoturismelor imobilizate, in 24 de ore pe teritoriul Romaniei si 12 ore in Municipiul Bucuresti ( sau jud. Ilfov) sau sa prezinte un contract de colaborare cu o firma autorizata pentru astfel de servicii ., Cerinta nr.4Informatii privind personalul tehnic de specialitate, Cerinta nr.5-Informatii privind subcontractantii-Prezentarea listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.-Se va completa Formularul nr. 14, semnat de catre ofertanti precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.Nota: Atentie! Formularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti pentru prestarea serviciilor.In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul? Standarde de asigurare a calitatii-Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: ISO 9001:2000, sau certificat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer