Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de reparare si intretinere a automobilelor din cadrul sediului central al ANAR?


Detaliu pentru invitatia numarul 346082
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE
Numar invitatie: 346082/29.04.2013
Denumire contract: ?Servicii de reparare si intretinere a automobilelor din cadrul sediului central al ANAR?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANECod fiscal: RO 24326056, Adresa: Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0748886507, Fax: +40 0213151597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, strada Ion Campineanu nr.11, etaj 1, sector 1, Registratura, Bucuresti, Romania, cod postal: 010031, telefon: +40 213110146, fax: +40 213151297, persoana de contact: Marian Manta, e-mail : [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, strada Ion Campineanu nr.11, etaj 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor de suprafata si subterane ce apartin domeniul public al statului)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de reparare si intretinere a automobilelor din cadrul sediului central al ANAR?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul se refera la achizitiaServiciilor de reparatii si intretinere, pentru cele 19 autoturisme aflate in dotarea sediului central al A.N.?Apele Romane?, aferente anului 2013 .
II.1.6) CPV: 50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofert.va constit.o gar.de particip.in cuantumul de 2, 000.00 lei. Gar.de particip.se constit.in conform.cu prev.art.84-88 din HG nr. 925/2006.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (care se prezinta in original) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prin depunere la caseria unitatii in numerar sau prin ordin de plata, confirmat de banca emitenta .In cazul ofertantilor din categoria IMM, acestia vor face dovada prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, caz in care cuantumul garantiei de participare va fi de 50%(1, 000.00 RON) din cuantumul stabilit mai sus. Pentru aceasta trebuie prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte atestarea incadrarii in categoria IMM-urilor ( art.3 si 7 si 16 din Legea 346/2004).- Formularul nr.11.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare in Euro sau alta moneda, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor (cu 5 zile inainte ).Garantia de participare se poate depune in contul : RO07 TREZ 7005 005X XX00 2172 deschis la Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti .Garantia de participare se poate constitui si prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Model Scrisoare de Garantie Bancara de Participare ( orientativ ) ? Formularul nr. 12
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de5% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca garantia de buna executie este redusa ca valoare, ea poate fi constituita si prin depunere la casieria Administratiei Nationale ? Apele Romane ?, sau virata in contul de garantii RO07 TREZ 7005 005X XX00 2172, deschis la Directia deTrezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului BucurestiIn cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garan?ia de buna execu?ie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Model Scrisoare de Garantie Bancara de Buna Executie ( orientativ ) - Formularul nr. 10
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerin?a nr.1-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare: Formular nr. 1 + Formularul 1A;Cerin?a nr.2-Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular nr.2) sau cazier judiciar al companiei; Cerin?a nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006 - Formular nr.3-Documente de confirmare :1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilo rscadente fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Cerin?a nr.4-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonantaConflictul de interese- Completare: Formular nr.4-Aceasta declaratie va fi prezentata si de catre tertul sustinator-In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul: - Vasile Pintilie, Ovidiu Gabor, Ioan Oprean, Dumitru Dumitru, Sorin Randasu , Mihai Chelaru , Mihaela Chelmu, Catalin Caluian, Dragos Cazan, Mariana Lupu, Marian Manta, Tuchiu Elena, Costin Cocea, Dragos Stefan Francu, Inocentiu Albu, Petre Diacon, Cristina Persinaru, Sofia Badea; Cerin?a nr.1-Cerinte obligatorii: - Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta obiectului contractului.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora; Cerin?a nr.2-Autorizatii-Cerinte obligatorii: - Autorizatie tehnica emisa de RAR ? vizata la zi, din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat pentru activitati service post-garantie de reparare si intretinere a autovehiculelor.- Autorizatie emisaR.A.R. ?din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat sa execute inspectii tehnice periodice ? ITP, sau sa prezinte un contract incheiat cu o societate autorizata in acest sens;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr.2 - Modalitatea de indeplinire- se solicita: completarea Formularului nr. 5- Informatii generale- se solicita : cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani ?2010, 2011, 2012 in RON siEuro ( la cursul din data bilantului anual ).- Valorile vor fi exprimate in RON si Euro, la cursul leu/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza : anul 2010 ? 4.2099 lei/euro, anul 2011 ? 4.2379 lei/euro, anul 2012 ? 4.4560 lei/euro ;
- Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau RON vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.- cerinta minima de calificare : realizarea unei cifre medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea minima impusa.- valoarea minima impusa a cifre medii de afaceri globale este de 150, 000.00 RON fara T.V.A.- Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea ;
- Se va completa Formularul nr. 5. Totodata Autoritatea contractanta lasa la latitudinea operatorului economic documentele ce vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii acestei cerinte de calificare., Cerin?a nr.1 - Modalitatea de indeplinire- se solicita : bilanturi contabile/extrase de bilant aferente anilor 2010 si 2011 ( in copie lizibila pe care se va preciza ? ? conform cu originalul ? ). Pentru anul 2012, autoritatea contractanta lasa la latitudinea operatorului economic documentele ce vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerinte de calificare referitoare la cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 3 - Informatii privind subcontractantii -Prezentarea listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.- Se va completa Formularul nr. 13, semnat de catre ofertanti precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.Nota: Atentie! Formularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti pentru prestarea serviciilor.In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul?, Cerinta nr. 2 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
- completare : Formular nr.14- Prestatorul de servicii trebuie sa fie dotat cu echipamente de lucru adecvate prestarii serviciilor de intretinere, reparare si revizie a autovehiculelor la standardele de dotare impuse ( va avea in dotare, obligatoriu, testere de diagnosticare a motoarelor pentru tipurile de autoturisme specificate in Caietul de Sarcini) ;
- Prestatorul trebuie sa faca dovada ca poate asigura tractarea autoturismelor imobilizate, in 24 de ore pe teritoriul Romaniei si 12 ore in Municipiul Bucuresti ( sau jud. Ilfov) sau sa prezinte un contract de colaborare cu o firma autorizata pentru astfel de servicii ., Cerinta nr.1 -Modalitatea de indeplinireOfertantul va furniza informatii referitoare la capacitatea tehnica si profesionala prin completarea urmatorului document :1. Declaratie privind lista principalelor prestari similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestea sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formularului nr. 62.Experienta similara : Se solicita prezentarea unui contract sau a mai multor contracte care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare cumulata de minim 100, 000.00 RON.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unui certificat/document sau prin certificate / documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul serviciilor prestate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului; pt cursul aferent experientei similare, se va mentiona si echivalenta pentru alte monede decat Euro;In cazul ofertantilor care vor prezenta contracte a caror valoare este in euro sau alte monede, echivalenta in lei se va face la cursul comunicat de BNR pentru anul respectiv( ex. pentru euro : anul 2010 ? 4.2099 lei/euro, anul 2011 ? 4.2379 lei/euro, anul 2012 -4.4560 lei/euro);Documente de confirmare: - completare : Formularul nr.7- certificate / documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante;Certificatele / documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru serviciile prestate. Cerin?a nr. 1 - Documente de confirmare: - Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: ISO 9001:2000, sau certificat echivalent .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer