Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a automobilelor pentru perioada 2012-2013


Detaliu pentru invitatia numarul 323124
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.
Numar invitatie: 323124/02.04.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a automobilelor pentru perioada 2012-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.Cod fiscal: RO 14949669, Adresa: Ramnicu Valcea, Str.Calea Bucuresti, nr.269, judet Valcea, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250746984, Fax: 0250732147
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Bucuresti, nr. 269, Jud. Valcea, Rm Valcea, Romania, cod postal: 240291, telefon: +40 374152231, fax: +40 350425969, pers contact: SC Fil Rep si Serv HIDROSERV Rm Valcea SA secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Bucuresti, nr. 269, Jud. Valcea, Rm Valcea, Romania, cod postal: 240291, telefon: +40 374152231, fax: +40 350425969, pers contact: SC Fil Rep si Serv HIDROSERV Rm Valcea SA secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reparati si servicii in domeniul hidroenergetic)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a automobilelor pentru perioada 2012-2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a automobilelor pentru perioada 2012-2013
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val gar de particip 4000lei, conf art.85lit. a) din HG nr. 925/2006.Per de valab a gar de particip e cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv de minim 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.Gar de particip se va constitui cf art. 86 din HG nr.925/2006a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (minim 90 de zile)b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.Cont RO80WBAN2511000039500064 deschis la INTESA SANPAOLO Sucursala Rm. Valcea.Pentru ofertantii I.M.M-uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere 50% la cuantumul garantiei de participare (respectiv 2.000, 00 lei).NOTA: Instrumentulprin care s-a constituit garantia de participare se prezinta in original in plicul original cu oferta economico-financiara.Ofertantul pierde garantia de participare, conform art.87 din HG nr. 925/2006. Cuantumul ce va fi retinut conform art. 278^1, lit. a) din OUG 34/2006, este de 2.000 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (formular A) - Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(formular B) - Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)Cerinta nr. 3Certificat de participare la proceduracu oferta independenta conform Ordin 314/ 12.10.2010(formular D) - Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)Cerinta nr. 4Fisa de informatii generale (formular G) - Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)Cerinta nr. 5 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si contributiei pentru asigurarile sociale de stat - Cerinta obligatorieFormulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011). Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Documentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie) Cerinta nr. 1Certificat Constatator emis de Oficul Registru Comertului(copie) - Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)Cerinta nr. 2Declaratia de participant la procedura pentru fiecare participant din partea ofertantului (subcontractant, asociat) (Formular C) - Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular 13)- Cerinta obligatorieDeclaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Ec. Prala Stefan ? Director;Ing. Botoran Mircea ? Director Adj. Tehnic;Ec. Stefanescu Radu ? Director Adj. EconomicIng. Bavita Daniel ? Director Adj. ComercialDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Bilantul contabil aferent anului2010 vizat si inregistrat de organele competente (bilant restrans)Cerinta nr.2 Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate ce face obiectul contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.3Lista dotarilor cu utilaje, echipamente (elevatoare, ap reglat directie, ap tester diagnosticare motoare si echip care fac obiectul prezentei achizitii, ap recuperare freon din instal aer conditionat, ap reglat faruri, stand frana, analizor gaze pt auro, ap echilibrat rotii, ateliere tinichigerie, vopsitorie cu dotarile necesare, echip depanare-tractare pt auto imobilizare, statie ITP si spalare auto) si performantele acestora, Cerinta nr.1Autorizatie emisa de Ministerul Transporturilor ? Registrul Auto Roman (valabila pentru toate tipurile de operatiuni prestate pentru toate autovehiculele care fac obiectul prezentei achizitii) (conform Ordin 2131/ 08.12.2005 emis de Ministerul MTCT)Cerinta nr.2Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (Formular C2 si anexa) Cerinta nr. 1Certificat de implementare a sistemului calitatii SREN ISO9001:2008 al prestatorului in perioada de valabilitate pentru anul 2011 (copie)Cerinta nr. 2Certificat de implementare a sistemului calitatii SREN ISO14001:2005 al prestatorului in perioada de valabilitate pentru anul 2011 (copie)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 14:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer