Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autospecialelor din dotare - 7 loturi
Detaliu pentru invitatia numarul 331147
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331147/05.07.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autospecialelor din dotare - 7 loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. SALUBRITATE CRAIOVACod fiscal: RO27969145, Adresa: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Telefon: 0251414660, Fax: 0251417967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon: +40 0251414660, fax: +40 0251417967, persoana de contact: MIHAELA LUPU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon: +40 0251414660, fax: +40 0251417967, persoana de contact: MIHAELA LUPU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de salubrizare a localitatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autospecialelor din dotare - 7 loturi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: S.C. SALUBRITATE CRAIOVA S.R.L. este interesata sa achizitioneze ?SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR CONEXE?, 7 loturi in functie de tipul autospecialelor, pentru urmatoarele 10 luni, pentru autovehiculele care nu pot fi reparate decat in SERVICE-URI autorizate de firmele producatoare si care necesita reparatii asistate computerizat.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiile de participare solicitate pentru fiecare lot si cu termen de valabilitate 60 zile de la termenul minim de depunere a ofertelor de pret, vor fi: lotul 1- 2000 lei, lotul 2 ? 1000 lei, lotul 3 ? 150 lei, lotul 4 ? 150 lei, lotul 5 ? 75 lei, lotul 6 ? 600 lei, lotul 7 ? 200 lei.
Garantie de buna executie
Garantiile de buna executie sunt de 5% din valoarea contractului pentru fiecare lot in parte.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006 -formular 1 din Sectiunea FORMULARE2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a), lit. c) si lit. d) din OUG34/2006 -formular 2 din Sectiunea FORMULARE3)Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - formular 4 din Sectiunea FORMULARE4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 5 din Sectiunea FORMULARE5)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, privind conflictul de interese - formular 3 din Sectiunea FORMULAREPersoanele cu functii de conducere din cadrul autoritatii contractante si care au legatura cu derularea contractului sunt: Flavius Adrian SIROP - administrator, Silviu- Sorin Ciobanu -director executiv, Ana Maria Stancu - director economic. 6) Dovada de inregistrare a ofertantului la Registru Comertului - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa se vada ca au cod pentru activitatea specifica de fabricare/comercializare produse tip cloruri.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, ca inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, sa prezinte certificatul emis de Registrul Comertului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa cu informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor serviciiRecomandare de la cel putin un beneficiar de servicii similareLista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: - tarif orar manopera reparatii si intretinere
Garantie servicii prestate
20
Descriere: minim 12 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sediul Autoritatii Contractante, SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 12:39