Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autoturismelor din cadrul parcului auto al ASF


Detaliu pentru invitatia numarul 353159
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea de Supraveghere Financiara
Numar invitatie: 353159/28.08.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autoturismelor din cadrul parcului auto al ASF
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea de Supraveghere FinanciaraCod fiscal: 31588130, Adresa: str.Amiral Constantin Balescu nr.18, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213167880, Fax: +40 213167864
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (reglementarea si supravegherea pietei de capital, a asigurarilor si pensiilor private)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autoturismelor din cadrul parcului auto al ASF
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului: servicii de reparatii si intretinere pentru 30 autoturisme.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 425, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare este in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006. Contul ASF este RO83TREZ7005025XXX007370deschis la A.T.C.P.M.B. In cazul prezentariigarantiei sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul 8. Pentru operatorii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare. Intrucat procedura este on-line, dovada constituirii garantiei de participare se va incarca pe SEAP, iar documentul original se va transmite la Registratura ASF din strada Amiral Constantin Balescu nr.18, sector 1, Bucuresti, pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA - Formularul 9. Modalitatea de constituire a garantiei este in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formularul 12.Declaratie privind eligibilitatea din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 23. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 3.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG 34/2006 - Formularul 4. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Dan Radu Rusanu-PresedinteCalin Georgel-Secretar GeneralMarinela Prada - Director adjunctVictor Tartacuta - Director economicGeta Tudor - economistFrincu Bogdan - sef Serv. Gestiuni si AchizitiiDobre Raluca - sef serv. Avizare AchizitiiElena Bordeanu - inspector de specialitateDan Craiu - Sef Serv. Ad. - LogisticaGrecu Nicoleta Melania - director Directia JuridicaMariana Ion - referent de specialitateNicolae Ursu - inspector de specialitate5. Fisa de informatii generale - Formularul 5.Nota: incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si la art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura finalizata cu incheierea unui contract de prestare servicii. 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul care se va clasape primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original / copie lagalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.2. Autorizatie tehnica emisa de RAR, valabila la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat pentru activitati de service post - garantie de reparare si intretinere a tipurilor si marcilor de autovehicule prezentate in caietul de sarcini. Autorizatia nu trebuie sa contina limitari pe nici una dintre operatiile care sunt cuprinse in caietul de sarcini.3. Autorizatie emisa de RAR, valabila la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat sa execute inspectii tehnice periodice - ITP.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii din ultimii trei ani, continand valoari, perioade de prestare a serviciilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin a unui document / contract / proces verbal de receptie sau a mai multor documente / contracte / procese verbale de receptie prin care sa se confirme prestarea de servicii in valoare de 425000 lei., Declaratie privind dotarile tehnice specifice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului: reparatii, intretinere, ITP, revizii autoturisme. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate asigura tractarea autoturismelor imobilizate in Bucuresti sau in tara, 24 de ore din 24 de ore si poate asigura transportul pe platforma a autovehiculelor defecte., Lista cu subcontractantii si partile din contract subcontractate. Acest document se va introduce in documentele de calificare chiar daca ofertantul nu are subcontractanti pentru prestarea serviciilor. In acest caz se va preciza pe formular "Nu este cazul". Certificat ISO 9001 sau echivalent., Certificat ISO 14001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer