Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor


Detaliu pentru invitatia numarul 335773
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLAD
Numar invitatie: 335773/20.09.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLADCod fiscal: 23780878, Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Telefon: +40 232218192, Fax: +40 232213884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Romania, cod postal: 700462, telefon: +40 232218192, fax: +40 232213884, persoana de contact: Valentin Dontov
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLADStr. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Romania, cod postal: 700462
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor, inclusiv furnizarea pieselor de schimb necesare pentru aducerea la starea de functionare constructiva a acestora.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 371, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da, valorile se regasesc la sectiunea loturi.In cazul in care se constituie garantia prin scrisoare de garantare emisa de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta se va prezenta in original. Valabilitatea garantiei trebuie sa fie de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei contestatii, ca nefondata, de catre CNSC, se va retine contestatarului suma calculata conform prevederilor Art. 278^1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie cuoferta independentain conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. In cazul unei asocierifiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie5. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art. 69'din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNume si Prenume-Functia detinuta in cadrul Administratiei Bazinale de Apa Prut-Barlad: -Ing. Corneliu Cretu ? Director-Ing. Gabriel Besleaga ? Director Tehnic-Ing. Gabi Musteata - Director Tehnic-Ec. Olga Musteata - Director Economic-Ec. Valentin Dontov ? Comp. Achizitii Lucrari si Servicii 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (pentru operatorii cu sediul in Romania), autorizatie de functionare sau alte echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (pentru operatori cu sediul in afara tarii)-copie conform cu originalul;2. Prestatorul este autorizat de Registrul Auto Roman pentru autovehiculele pentru care depune oferta - se va prezenta Autorizatia Tehnica emisa de Registrul Auto Roman, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii din afara tarii vor depunde autorizatii similare cu cea emisa de Registrul Auto Roman - copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta formularul de informatii generale din sectiunea modele de formulare (formular 8), Se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare efectuale in ultimii 3 ani sau de la data infiintarii (in cazul in care oferatorul economic are o vechime mai mica de 3 ani), continand valori, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic si alte mijloace fixe pe care ofertantul le va utiliza pentru indeplinirea contractelor., Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul pentru ducerea la indeplinirea a obligatiilor contractuale., Prestatorul detine punct de lucru autorizat de Registrul Auto Roman in localitatea de domiciliu (garaj) a autovehiculelor sau pe o distanta de cel mult 20 km de la aceasta, astfel: Lot 1 ? Municipiul Iasi;Lot 2 ? Municipiul Iasi;Lot 3 ? Municipiul Iasi;Lot 4 ? Municipiul Iasi;Lot 5 ? Municipiul Vaslui.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii de participare in SEAP. www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer