Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor din dotarea D.G.A.S.P.C. Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 325000
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Numar invitatie: 325000/24.04.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor din dotarea D.G.A.S.P.C. Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +040 248271131, fax: +40 248271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul DGASPC Arges, Pitesti, str. Calea Dragasani, nr. 8, et. I, cam. 23
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor din dotarea D.G.A.S.P.C. Arges
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor din dotarea D.G.A.S.P.C. Arges
II.1.6) CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 272 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.400 lei.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituitaprin: - Scrisoare de garantie bancara ? Se va completa Formularul nr 11, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului sau- cuOP, in contul D.G.A.S.P.C. Arges, RO43TREZ0465006XXX004386, deschis la Trez MunPitesti , CF 9742496, cu cond ca la data procedurii , suma sa fie virata in contul DGASPC Arges , sau? instrument de garantare emis de o soc.bancara sau de asig in favoarea aut contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei licitatiiDovada constit garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stab pentru deschiderea of.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat.Perioada de valab a garantiei de participare, trb sa fie egala cel putin cu perioada de valab a ofertei, 90 de zile de la data limita stab pentru depunerea ofertelor.Cf. art. 2781 din OUG nr.34/2006 modificata, in cazul in care op ec formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, aut contractanta va retine contestatarului o anumita suma, in raport cu val estimata a ctr.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participarein cuantumul, forma, si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire , vor fi respinsein cadrul sedintei de deschidere a ofertei , in conformitate cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 8% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr. 928/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi, pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formular nr.1, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularulnr.2, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa Formularul nr.3, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)-Se va completa Formularul nr.4, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt: -Adrian Macovei ? Director General;
- Cornel Olteanu ? Director General Adjunct;
- Adriana Badea ? Sef Serviciu Financiar Contabilitate si Buget;
- Ioan Preoteasa ? Sef Birou Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale-Se va completa Formularulnr.5, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului;
-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat ( sanatate, pensii, somaj).Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte-Formular tip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte-Formular tip eliberat de Primaria Locala - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? -Persoanele juridice romane vor depune Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, deOficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei-Se va depune documentul solicitat in copie lizibila conforma cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Declaratie privind cifra de afaceripe ultimii 3 ani financiari incheiati
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Punct de lucru pe raza jud Arges., -Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari., -Autorizare RAR, -Informatii privind asigurarea cu echipamente de specialitate, -Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer