Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor din parcul auto al Inspectoratului de Politie Judetean Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 350274
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN ARGES
Numar invitatie: 350274/11.07.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor din parcul auto al Inspectoratului de Politie Judetean Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN ARGESCod fiscal: 4469183, Adresa: STR. VICTORIEI, NR.60, PITESTI, Pitesti, Telefon: +40 248607000-20141, Fax: +40 248607000-20232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Victoriei, nr. 45, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248607000-20141, fax: +40 248607000-20232, persoana de contact: Compartiment Marketing si achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie Judetean Arges, Serviciul Logistic, Pitesti, strada Victoriei, nr.45, judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor din parcul auto al Inspectoratului de Politie Judetean Arges
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor din parcul auto al Inspectoratului de Politie Judetean Arges: a) Reglat directii;b) Testare sistem franare;c) Testare amortizoare;d) Inlocuire kituri distributie si pompe apa;e) Inlocuire kit ambreiaj;f) Revizii tehnice;g) Reparatii accidentale.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 372 - 402, 365 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: Lot I :4.070, 00 lei, Lot II :185, 00 lei, Lot III :3.792, 30 lei, valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, prin virare in contul de garantii sau prin depunerea sumei la casieria institutiei.Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului 14 din sectiunea formulare.Se poate constitui si prin virament bancar, caz in care se va prezenta ordinul de plata, cu confirmare de la banca, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma este RO21TREZ0465005XXX000176, deschis la Trezoreria Pitesti, cod fiscal 4469183.Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88 din HG. 925/2006.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria IMM. Pentru garantia depusa in euro, echivalentul leu/euro se va calcula la cursul de schimb BNR din data de 10.07.2013. Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului cadru suma de : Lot I :2.035, 00 lei, Lot II : - lei, Lot III :1.896, 15 lei. Retinerea garantiei de participare se va face conform art. 87 din HG. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Se va constitui conform art.90 din HG 925/2006 : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, prin virare in contul de garantii sau prin depunerea sumei la casieria institutiei. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, in original, completata in conformitate cu modelul - Formularul 1, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire).2. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, in original, completata in conformitate cu modelul - Formularul 2, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, in original, completata in conformitate cu modelul - Formularul 3, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonantadeurgentanr. 34 / 2006, cumodificarilesicompletarileulterioare, atrageexcluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.5. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original, completat in conformitate cu modelul - Formularul 4, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire).7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, in original, completata in conformitate cu modelul - Formularul 5 si lista cu persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire).Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: Imputernicit Sef al Inspectoratului, Dl. Cms.sef de politie Ionitescu Petre; Adjunct Sef Inspectorat Cms. sef de politie Nicolae Dumitru; Imputernicit Adjunct Sef Inspectorat, Dl.Cms.sef de politie Ispir Ionel; Contabil sef Dl. Comisar sef de politie Miu Adrian Constantin; Compartiment juridic, Dna. Comisar sef de politie Pirvu Laura; Presedintele Comisiei de evaluare a ofertelor, Seful Serviciului Logistic, Dl. Comisar sef de politie Radu Stefan; Membrii comisiei de evaluare a ofertelor: Dna. Comisar de politie Lia Roxana Monica; Dna Scms. de politie Stanciulescu Adriana; Dl. Comisar de politie Dumitrescu Gheorghe, Dl. Ag. sefde politie Sandu Marian; Membri de rezerva: Dna. Comisar sef de politie Nicolae Cerasela, Dl. Ag.sefpr. de politie Tintatu Comanescu Gheorghe, Dna. P.c. Dogaru Mariana, Ghita Ana Ioana, Compartiment juridic, expert cooptat probleme juridice.* In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.** Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).*** Documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 4, 5, 6 si 7 vor fi prezentate de fiecare Ofertant.**** Subcontractantul va prezenta declaratia conform art. 69 indice 1, iar tertul sustinator va prezenta declaratia conform art. 180, 181 lit. a), c indice 1 si d) si cea conform art. 69 indice 1 din OUG 34/2006. CERINTA NR. I.1. Persoane juridice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei achizitii.Persoane fizice romane: autorizatie de functionare.2. Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.CERINTA NR. IISe va prezenta Autorizatia Tehnica eliberata de Regia Autonoma ?Registrul Auto Roman? in conformitate cu Reglementarile privind autorizarea operatorilor economici care desfasoara activitati de reparatii, de intretinere, de reglare, de modificari constructive, de reconstructie a vehiculelor rutiere, precum si de dezmembrare a vehiculelor scoase din uz ? RNTR 9, aprobate prin Ordinul Ministrului Transporturilor, constructiilor si turismului nr. 2131/2005.Autorizatia Tehnica inregistrata la Registrul Auto Roman (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte dreptul operatorului economic de a presta servicii de intretinere si reparatii pentru tipurile de autovehicule continute in lotul/loturile pentru care depune oferta.In conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1)din Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P nr. 509/2011, in cazul unei oferte depuse in asociere sau in cadrul careia ofertantul a nominalizat unul sau mai multi subcontractanti, cerinta va fi considerata indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul/subcontractantii, daca este cazul, detin autorizatiile respective, insa numai cu conditia ca respectivul asociat/subcontractant sa execute integral partea din contract pentru care a prezentat autorizatia solicitata de autoritatea contractanta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani(2010, 2011, 2012).- Nu se solicita niveluri minime ale indicatorilor financiari.- In cazul asocierii, documentul privind Capacitatea economica si financiara trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, Declaratie pentru dotari specifice, utilaje, echipament tehnic de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii., Informatii privind capacitatea tehnica: ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin o unitate service auto amplasata in Municipiul Pitesti sau limitrof.Se va prezenta o declaratie privindunitatea/unitatile de service auto autorizata/autorizate in care vor fi prestate serviciile de service si reparatii autovehicule., Informatii privind subcontractantiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, prin descarcarea fisierelor atasate prezentei invitatii de participare sau de la sediul autoritatii contractante in baza unei cereri scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2013 10:32
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer