Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor din parcul auto al Inspectoratului de Politie Judetean Alba


Detaliu pentru invitatia numarul 351325
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ALBA
Numar invitatie: 351325/26.07.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor din parcul auto al Inspectoratului de Politie Judetean Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ALBACod fiscal: 4331058, Adresa: I. C. BRATIANU nr. 1, Alba Iulia, Telefon: +40 0258806161, Fax: +40 0258810683
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: I. C. BRATIANU nr. 1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 0258806161, fax: +40 0258810683, persoana de contact: MUNTEAN FLORIN, HORVATH TIBOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ALBAAdresa: strada I. C. BRATIANU nr. 1B, Alba Iulia, jud.Alba. Serviciul Logistic, Compartiment Marketing-Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor din parcul auto al Inspectoratului de Politie Judetean Alba
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor din parcul auto al Inspectoratului de Politie Judetean Alba
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 22, 000 - 570, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1 - Servicii de reparare si intretinere a autospecialelor LOT.NR.1 (Dacia, Aro) ? 2.200 LEI Lotul 2 - Servicii de reparare si intretinere a autospecialelor LOT NR.2 (Volkwagen, Audi, Ford, Mercedes, Nissan, BMW) ? 9.200 LEI; Cuantumurile garantiilor vor fi evidentiate distinct pentru fiecare lot in parte.Perioada de valabilitate a garantiilor de participare : cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire: potrivit art. 86, alin. 1 din H.G.R. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta- model formularul 12. Se poate constitui si prin virament bancar, caz in care se va prezenta ordinul de plata, cu confirmare de la banca, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma este RO82TREZ0025005XXX000157, deschis la Trezoreria Alba Iulia, cod fiscal 4331058. Potrivit art. 16 din Legea nr.346/2004 IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, in momentul prezentarii garantiei de participare, acestia vor atasa si Declaratia tip prevazuta in Anexa nr. 1 din Ordonanta de Guvern nr.27/2006 ? model formularul 16. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88 din HG. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, vor fi respinse. Echivalenta leu/euro la cursul calculat de Banca Nationala a Romaniei in data de 02.07.2013, respectiv 1 Euro = 4, 4391 lei, in cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.1 (sectiunea formulare)Cerinta nr. 2Declaratie de eligibilitate, cf art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr 2(sectiunea formulare)Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 3(sectiunea formulare)Cerinta nr. 4Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/2010 - formular nr.4 (sectiunea formulare)Cerinta nr. 5Neincadrarea ofertantului in prevederile art.69^1/OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -declaratie pe proprie raspundere - formular nr. 5 (sectiunea formulare)Cerinta nr. 6- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor la bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.*Daca din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil si/sau are datorii acesta va fi exclus de la procedura, cu exceptia cazului in care : - datoriile inregistrate sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor; sau- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform prevederilor legale.*Certificatele, de la cerinta nr.6, vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copiecertificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.*Pentru a dovedii indeplinirea conditiilor solicitate la cerinta nr. 6 se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.* In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.*Toate formularele completate de operatorul economic, respectiv cerintele nr.1, 2, 3, 4, 5 vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare si se vor prezenta in original.*In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formulare solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.*Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordurilor ? cadru .*Documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 4, 5, 6 vor fi prezentate de fiecare Ofertant.Documentele solicitate la punctele 1, 2, 3 si 5 vor fi prezentate si de catre fiecare Ofertant asociat, Subcontractant, Tert sustinator.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Inspectoratului de Politie Judetean Alba, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt dupa cum urmeaza: Conducerea unitatii: - Chestor principal de politie Ioan-Nicolae CABULEA ? SEFUL INSPECTORATULUI;
- Subcomisar de politie Horea COTET ? CONTABIL SEF;
- Comisar de politie Nicolae CETINA ? SEFUL SERVICIULUI LOGISTIC; 1. Persoane juridice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala(informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale, valabile la data limita de depunere a ofertelor).Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca: * obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei achizitii;Persoane fizice romane: autorizatie de functionare.2. Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.3. Autorizatia de functionare, conform prevederilor Ordinului Ministrului Transporturilor privind atestarea agentilor economici ce presteaza activitati de reparatii auto ? publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 348/09.12.1997;Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc dupa incheierea fazei finale de licitatie electronica va a prezenta obligatoriu autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind subcontractantii (dupa caz) - Daca este cazul, se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii (completare formular 7 din sectiunea formulare). Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului de servicii, acordul de subcontractare., 2.Autorizatie emisa de R.A.R din care sa rezulte ca prestatorul poate sa execute inspectii tehnice periodice in statii de inspectie tehnica sau existenta unei conventii cu alt prestator. Prestatorul trebuie sa dispuna de atelier auto, in care sa presteze servicii de reparatii auto, pe raza judetului Alba. Sistemul de asigurare a calitatii Certificat de management integrat ISO-9001/2008 sau echivalent, cu domeniul de aplicare intretinere si reparatii autoPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2013 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer