Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si instalatiilor conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 308092
Autoritate contractanta
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN IASI
Cod de identificare fiscala: 7604489
Adresa: STR. PRIMAVERII 74, Iasi
Telefon: 0232/208151
Fax: 0232/239260
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si instalatiilor conexe
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si instalatiilor conexe
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 16.08.2011 16:19)
Data publicarii: 03.08.2011 12:47
Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2011 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: Serviciul de Ambulanta Judetean Iasi; str. Primaverii nr. 74;Secretariat la et.1
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La Sediul Serviciul de Ambulanta Judetean Iasi; str. Primaverii nr. 74; Iasi
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 520, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligibilitatea art.180; Declar. 181;Certif.constat. cu plata la bugetul de stat si catre bugetul local; (CUI); Declar. privind calit.de partic. la proced;Certif.de partic.la licitatie cu oferta indep., conf.Ordin ANRMAPnr.316;Declar. privind calitatea de particip. la procedura;.Fisa Informatii Generale;AutorizareRAR;Garantia de participare;Certif. constatat. de la ORC de pe langa Tribunal terit.
Gratuit prin www.e-licitatie.roCuantumul garantiei de particip.: Lot1=2.040lei;Lot2=1.880lei;Lot3=1280.Ofertantii din categoria I.M.M., garant.de se constit.in procent de 50% din cuantum.
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
Observatii: S-a avut in vedere incheierea Acordului cadru cu mai multi operatori economici, asigurandu-se un nivel real al concurentei, tinandu-se cont si de nr. mare de ambulante existente. Se va initia ulterior o noua procedura, tot prin intermediul SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer