Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora


Detaliu pentru invitatia numarul 323224
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA CALARASI
Numar invitatie: 323224/02.04.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA CALARASICod fiscal: 7847020, Adresa: STR. DUNAREA NR. 9 CALARASI, Calarasi, Telefon: 0242312818, 0720013982, Fax: 0242332622
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Lalelelor Nr. 2A, CALARASI, Calarasi, Romania, cod postal: 910093, telefon: +40 242312818, fax: +40 242332622, persoana de contact: Badara Aurel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. Lalelelor Nr. 2A, CALARASI, Jud. Calarasi, Romania, cod postal: 910093,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii medicale de urgenta si transport sanitar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora dindotarea Serviciului de Ambulanta al Judetului Calarasi
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 402, 954 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 3800lei ( lot 1) , 115 lei ( lot 2 ) si 115 lei ( lot 3)care se va constitui prin virament bancar in contul RO56TREZ2015005XXX004098deschis la Trezoreria Calarasi, cu numerar la casieria unitatii sau printr-un instrument de garantare ( Formular nr. 5) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care ofertantul ....................... a depus o contestatie, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine garantia de participare cf art. 278^1, alin. (1), litera a) din OUG nr. 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 1% din pretul contractului fata TVA ( numai lot 1)- se poate constitui sub urmatoarele forme: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- ordin de plata in contul autoritatii contractante RO56TREZ2015005XXX004098deschis la Trezoreria Calarasi- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Inacest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrulorganului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care sedepune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)? Formular Nr. 22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr. 6;3.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularnr. 12A4.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - FormularNr. 2A5.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertantaare sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul local, in luna anterioara celei in care de depun ofertele, incopie conform cu originalul.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societateaofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul general consolidat al statului, in luna anterioaracelei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul.Pentru persoane juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate intraducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 , acestava fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de serviciiPersoanele cu functie de decizie din cadrul unitatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Manager, Cons.J. Alecu Dragos N. ; Dir. Economic, Ec. Manea Marius ; Dir. Tehnic, Ing. Sambeteanu N. ; Control Financiar ?Preventiv, Ec. Zaharia Penelopia ; Jurist, Radu Daniela ; Achizitii Publice , Sing. Badara Aurel 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta , in original sau copie lizibila conforma cuoriginalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.2.Conform art. 183 din OUG nr.34/2006 se solicita ca ofertantul sa detina Autorizatie Tehnica eliberata de R.A.R. pentru categoriile deservicii solicitate, autorizatie eliberata conform ordinului nr. 2131/2005.Pentru persoane juridice/fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin caresa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul vaprezenta cel putin o recomandare din partea beneficiarilor., 2.DOTAREA TEHNICA, MINIMA, OBLIGATORIE, DE CARESA DISPUNA OFERTANTUL?sedevistica speciala pentru autovehiculele specificate in fiecare lot?elevatorcu greutate de ridicare minima 4000 KG ?1 buc ??1 post de lucru mecanica , destinat permanent SAJ Calarasi?spatiu destinat special operatiunilor de tinichigerie + vopsitorie, 3.Prestatorul va executa serviciile de diagnosticare si reparare cu personalcalificat de cel putin 5 persoane din care : -2 mecanici auto-1 electrician-1 tinichigiu-1 vopsitor, 4. Informatii privind subcontractantii - daca este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP- www.e-licitatie.ro sau la sediul unitatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer