Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora
Detaliu pentru invitatia numarul 344640
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344640/02.04.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BUZAUCod fiscal: 7482969, Adresa: Str G-ral Grigore Bastan, nr 5, Buzau, Telefon: 0238/445553, Fax: 0238/445553
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str G-ral Grigore Bastan, nr 5, Buzau, Romania, cod postal: 120148, telefon: +40 238445553, fax: +40 238445553, persoana de contact: Florentina Saiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.A.J. Buzau, Str G-ral Grigore Bastan, nr 5, Buzau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora din dotarea Serviciului de Ambulanta Judetean Buzau
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 517, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 7500 lei pentru Lot 1 si 170 lei pentru Lot 2 si se va constitui prin virament bancar in contul RO69TREZ1665005XXX004967 deschis la Trezoreria Buzau, cu numerar la casieria unitatii sau printr-un instrument de garantare ( Formular nr. 7 pt. Lot1; Formular nr. 8A pt. Lot2) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care ofertantul va depune garantia de participare in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/alta valuta va fi data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare . Perioada de valab. a garan particip minim 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la Art 87 alin 1 din HG 925/2006 . In cazul in care ofertantul ....................... a depus o contestatie, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4279, 99 lei calculata cf art. 278^1 alin.1 lit.b din OUG nr. 34/2006 (acest articol este aplicabil pt. LOT 1) . Pentru operatorii economici incadrati conform legii 346/ 2004 in categoria IMM (se va depune o declaratie in acest sens), garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 5% din pretul contractului fata TVA. DOAR PT. LOT 1- se poate constitui sub urmatoarele forme: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- ordin de plata in contul autoritatii contractante RO69TREZ1665005XXX004967 deschis la Trezoreria Buzau- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular Nr.6 pt.Lot1;Formular 5A pt.Lot22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.8 pt. Lot1;Formular 6A pt.Lot2Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : - Manager ? Dr. Zissu Lhuana- Director Economic ? Ec. Bratu Teodora- Director Tehnic ? Ing. Acsinte George- Referent Achizitii ? Saiu Florentina- Tehnician auto- Sares Nicolae- Economist - Cimpeanu Nicoleta- Referent - Morarescu Magdalena3.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.2 pt. Lot1; form. 2A pt. Lot24.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular Nr.5 pt. Lot1; formular 4A pt. Lot25.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul local, in luna anterioara celei in care de depun ofertele, incopie conform cu originalul.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul general consolidat al statului, in luna anterioaracelei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul.Pentru persoane juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta , copie lizibila conforma cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.2.Conform art. 183 din OUG nr.34/2006 se solicita ca ofertantul sa detina Autorizatie Tehnica eliberata de R.A.R. pentru categoriile de servicii solicitate, autorizatie eliberata conform ordinului nr. 2131/2005. Autorizatia se solicita pt. ambele loturi.3.Pentru LOT 2, Operatorul economic va face dovada ca detine Autorizatie/Agrement de a efectua toate operatiile de intretinere periodica(revizii) din partea producatorului de autovehicule marca Citroen.Pentru persoane juridice/fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin :1.000.000, 00 lei (2010, 2011, 2012)ATENTIE - DOAR PT. LOT1Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana. In acest caz , sustinerea poate fi dovedita cf. art.186 din O.U.G. nr.34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. LOT1, 2.DOTAREA TEHNICA, MINIMA, OBLIGATORIE, DE CARE SA DISPUNA OFERTANTUL - LOT1?stand de testare frane si amortizoare?program de diagnoza computerizata pentru Mercedes, Volkswagen, Fiat si Iveco?sedevistica speciala pentru autovehiculele Mercedes, Volkswagen, Fiat si Iveco?elevator directie cu 4 coloane cu greutate de ridicare minima 4000 KG cu sistem de reglare fata ? spate inclusiv pentru 4x4?1 bc - nu se accepta echivalent, ?elevator cu doua coloane minim 4000 KG destinat autovehiculelor a caror masa depaseste 3 tone ? 1 bc.- nu se accepta echivalent, -minim 6 posturi de lucru mecanica , 3 dintre ele fiind destinate permanentSAJ Buzau.?autoutilitara cu platforma pentru interventie ( in caz de accident saudefectiune ) care sa fie la dispozitia SAJ Buzau 24 ore din 24.?spatiu destinat special operatiunilor de tinichigerie + vopsitorie, 3.Preturile pieselor se raporteaza la un program informatic (software) .Calculatiile vor fi facute in aplicatie si servicii licentiate care permit evaluareacosturilor de reparatii, iar ofertantii trebuie sa aiba contract cu o firma caredetine aplicatia si serviciile licentiate.Cerinta pt. LOT 1, 4.Prestatorul va executa serviciile de diagnosticare si reparare cu personalcalificat de cel putin 8 persoane din care : -1 inginer-3 mecanici specializati pe tipurile de autovehicule aflate in dotarea SAJBuzau. Se vor prezenta Certificate de Specializare.-1 electronist-1 electrician-1 tinichigiu-1 vopsitor, 5.DOTAREA TEHNICA, MINIMA, OBLIGATORIE, DE CARE SA DISPUNA OFERTANTUL - pt. LOT 2?stand de testare frane si amortizoare-stand reglare geometrie directie?program de diagnoza computerizata pentru marca Citroen?sedevistica speciala pentru autovehiculele marca Citroen, 6. Informatii privind subcontractantii - daca este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau sediul S.A.J. Buzau - compartiment achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 11:08