Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR CONEXE


Detaliu pentru invitatia numarul 346158
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TULCEA
Numar invitatie: 346158/30.04.2013
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR CONEXE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TULCEACod fiscal: 7480097, Adresa: Str. Spitalului, nr.23, Tulcea, Tulcea, Telefon: +40 0240532163, Fax: +40 0240532168
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Spitalului, nr.23, Tulcea, Tulcea, Romania, cod postal: 820180, telefon: +40 0240532163, fax: +40 0240532168, persoana de contact: Serviciul de Ambulanta Tulcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL DE AMBULANTA TULCEASTR. SPITALULUI, NR.23
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR CONEXE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de reparare si intretinere a autosanitarelor si echipamentelor conexe din doatrea unitatii.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 565, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 5650 lei, se va constitui prin virament bancar in contul RO16TREZ6415005XXX004698, Trezoreria Tulcea, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Perioada de valabilitatea a acesteia va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data aproximativa la care se va face echivalenta leu/valuta este 15.05.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea F1Declaratie privind neincadrarea in art.181/OUG 34/2006 F2Declaratie privind neincadrarea in art.69/OUG34/2006 F4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord.314/2010 F5Persoanele din cadrul unitatii contractante care aproba/semneaza, documente pentru atribuirea contractului sunt: BALANICA PETRUS-manager generalLEONTE MIOARA -director economicDRAGHICI MIRCEA ALEXANDRU-director tehnicEPIFANOV ADELA-avocatONISCU NINA -cfpCURTIN MIRELA-achizitiiPIRLOGEA JENEL -ambulantierPERICLEANU IONE-ambulantier Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autorizatia tehnica eliberata de Registrul Auto Roman, pentru marcile: Mercedes Bens Vito, Mercedes Bens Sprinter, Volkswagen Transporter, Fiat Ducato, Ford Transit, Dacia Logan, Dacia 1310, Citroen Jumper, Iveco Daily, conform Ordonantei 82/2000, si seviciile: 1. Repararea, intretinerea, reconditionarea si/sau reglarea ansamblurilor mecanice;a) motor si instalatiile anexe - de alimentare prin injectie mac, de racire, de evacuare, de pornire integrata si/sau independenta si componentele acestora, b) transmisie (cutie de viteze mecanica, ambreiaj, cardan, grup, arbori planetari, etc) si componentele acesteia, c) sistemul de rulare si componentele acestuia, d) sistemul de directie si componentele acestuia, e) sistemul de franare si componentele acestuia;f) inlocuiri de materiale de exploatare (uleiuri, filtre, placute de frana, lichide, becuri si sigurante, curele de transmisie, agent refrigerant, etc.).2. Repararea, intretinerea si/sau reglarea echipamentului electric si/sau electronic;a) instalatia electrica de pornire a motorului, incarcare a bateriilor de acumulatori si componentele acestora, b) instalatia electrica de iluminare si semnalizare si componentele acesteia, c) sistemul de gestiune electronica a motorului si/sau ale sistemelor autovehicului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta informatii referitoare la dotarea tehnica, informatii privind numarul de personal si calificarea acestora. Certificat ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.si sediul SERVICIUL DE AMBULANTA TULCEA, Str. Spitalului, nr.23
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer