Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR CONEXE DIN INZESTRAREA UM 02301 BUCURESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 347834
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347834/03.06.2013
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR CONEXE DIN INZESTRAREA UM 02301 BUCURESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 02301Cod fiscal: 4267281, Adresa: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Bucuresti, Telefon: +40 214136007, Fax: +40 214130961
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Bucuresti, Romania, cod postal: 061701, telefon: +40 214136007, fax: +40 214130961, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice al U.M. 02301BUCURESTI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Ghencea, nr. 35, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR CONEXE DIN INZESTRAREA UM 02301 BUCURESTI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 613 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Max 2% din val fara TVA/lot.In sit in care GP este constituita in alta moneda pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent GP, echiv leu/valuta se va face cf cursului BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Dovada constitituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.GP pentru fiecare lot este prevazuta in Anexa B a prezentei invitatii.Vlabilitate: cp 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Mod de constituire ?sub forma de instrument de garantare emis in cond legii de catre o soc bancara sau o soc de asigurari Anexa 12, in org;?OP sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Contul in care se poate vira garantia este: RO10TREZ7065005XXX000097 Trez.sect.6, Bucuresti;Potrivit art.87, alin.1, din HG925/2006, autorit.contr. are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand: ?isi retrage oferta in per de valab a acesteia; ?oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie GBE in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnareacontr?oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr de achiz publica in per de valab a ofertei;?in masura in care ofertantul depune o contestatie, iar CNSC o respinge; autor contra va retine contestatorului din GP o suma calculata in cond art.278/1din OuG 34/2006. Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a dovezii constituirii GP in cuantumul, forma si termenul de valab solicitate, atrage resping of.In cazul in care op ec se incadreaza in categoria IMM conform L346/2004 acesta are dreptul de a constitui GP in cuantum de 50% din val solicitata, prezentand doc doveditoare in acest sens. GP se va prezenta in plic exterior coletului ce contine doc de calificare, prop financiara si prop tehnica.
Garantie de buna executie
(Anexa 13 ? model in sectiunea Modele de formulare)1.Cuantumul garantiei de buna executie: este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.2.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3.Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de buna executie la 50% din cuantumul precizat mai sus, prezentand documente doveditoare in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1( obligatorie) Declaratii privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OuG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: SecompleteazaAnexa 2 (formular 12A) ? model in sectiunea Modele de formulareNOTA: -Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 2( obligatorie) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se completeazaAnexa 3 (formular 12B) ? model in sectiunea Modele de formulareNOTA: -Tertul/tertii sustinatori/sustinatori completeaza aceasta declaratie decat pentru lit a), c?1) si d), de la art. 181 din O.u.G. 34/2006.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3( obligatorie) Certificatul pentru participare la procedura de achizitie publica ? cerere de oferte, cu oferta independenta cf Ordin nr 314/2010 al presedintelui ANRMAP. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: SecompleteazaAnexa 4 ? model in sectiunea Modele de formulareCerinta nr. 4( obligatorie) Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se completeazaAnexa 5 ? model in sectiunea Modele de formulareCerinta nr 5( obligatorie) Acordul de asociere, daca este cazul. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se completeazaAnexa 10 ? model in sectiunea Modele de formulareNOTA: - Daca este cazul, pana la momentul semnarii contractului, acordul de asociere va trebui sa fie legalizat.Cerinta nr 6( obligatorie)Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: SecompleteazaAnexa 6 ? model in sectiunea Modele de formulareNOTA: - Daca este cazul, declaratia se va depune si in situatiile prevazute la art. 44 si art. 45 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in cazul asocierii cu scopul de a depune oferta comuna sau in cazul in care ofertantul are intentia de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract.Cerinta nr 7(obligatorie)Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSeprezeintaCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe LocaleNOTA: - Cu exceptia impozitelor si taxelor locale pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul local, indiferent de cuantumul acestora.Cerinta nr 8 (obligatorie) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.NOTA: - Autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, indiferent de cuantumul acestoraCerinta nr 9(obligatorie)Persoane juridice /fizice straine: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si art. 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele ofertantilor persoane fizice/juridice straine, vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Note: 1)Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2)Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor art. 81din acelasi act normativ.3)Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69?1 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.4)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta achizitie sunt: Boroi George, Petrea Stanel Cristian, Mihaila Ionel, Gavra Daniel Miron, Ungureanu Nicolae, Talpan Florin Costel, Tinjala Vasile, Ionica Liviu, Alexe Petru-Bogdan, Roman Emil, Ionescu Michaela, Blandu Mihaela. Cerinta nr. 1(obligatorie)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Comertului in baza Legii nr. 26/1990, care sa contina informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului/asocierii, respectiv codurile CAENcorespunzatoare serviciilor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice.Certificatul constatator se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Certificat constatatorNOTA: -Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici ale caror oferte vor fi declarate castigatoare, in cazul in care au depus Certificatul constatator in copie ?conform cu originalul?, sa prezinte documentul in original/copie legalizata, pentru confruntare cu cel prezentat pentru calificare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Dupa prezentarea certificatelor se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art. 206 alin. (1) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea de contract pe care o va realiza.Cerinta nr. 2 (obligatorie) Autorizatie Tehnica, eliberata de Regia Autonoma ?Registrul Auto Roman?, din care sa rezulte ca operatorul economic este autorizat pentru prestarea serviciilor la care depune oferta.Documentul se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Autorizatie TehnicaNOTA: -Autorizatia/autorizatiile prezentate in cadrul unei oferte depuse pentru un anumit lot sau mai multe loturi trebuie sa fie valabila/valabile pentru toate marcile/tipurile de autovehicule cuprinse in lotul/loturile pentru care se oferteaza.-In conformitate cu prevederile art. 7, alin. (1) din Ordinul nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, in cazul unei oferte in asociere, cerinta va fi considerata indeplinita daca unul dintre asociati, detine autorizatiile respective, insa numai cu conditia ca respectivul asociat sa execute integral partea din contract pentru care a prezentat autorizatia solicitata de autoritatea contractanta.Cerinta nr. 3 (obligatorie) Persoane juridice /fizice straineModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a acestuia, din care sa rezulte capacitatea acestora de a presta serviciile care fac obiectul achizitiei.- Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta autorizatia de functionare si orice alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora de a presta serviciile care fac obiectul achizitiei.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Cerinta nr. 4 (obligatorie)Declaratie privind Lista cu echipamente, utilaje si alte dotari pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Cerinta nr.1 (obligatorie)Lista cu principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Cerinta nr. 2 (obligatorie)Pentru fiecare lot in parte, ofertantul va face dovada printr-o Declaratie pe propria raspundere, ca dispune de o cel putin o unitate service autorizata, in municipiul Bucuresti sau cel mai departe, in judetul Ilfov, prin intermediul carei va asigura prestarea serviciilor de reparare si intretinere la autovehiculele din lotul respectiv, Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Cerinta nr. 3 (obligatorie)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, daca este cazul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Termen de garantie - pentru serviciile prestate -- TGS --
10
Descriere: componenta tehnica
Termen de executie de la primirea comenzii scrise, pentru reparatii cu grad mediu de dificultate -- TE --
5
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 13:15