Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR CONEXE, 7 loturi in functie de tipul autospecialelor
Detaliu pentru invitatia numarul 350350
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350350/11.07.2013
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR CONEXE, 7 loturi in functie de tipul autospecialelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. SALUBRITATE CRAIOVACod fiscal: RO27969145, Adresa: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Telefon: +40 0251414660, Fax: +40 0251417967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon: +40 0251414660, fax: +40 0251417967, persoana de contact: MIHAELA LUPU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. Brestei, nr. 129A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de salubrizare a localitatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR CONEXE, 7 loturi in functie de tipul autospecialelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: S.C. SALUBRITATE CRAIOVA S.R.L. este interesata sa achizitioneze ?SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR CONEXE?, 7 loturi in functie de tipul autospecialelor, pentru urmatoarele 10 luni, pentru autovehiculele care nu pot fi reparate decat in SERVICE-URI autorizate de firmele producatoare si care necesita reparatii asistate computerizat.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de: 1500 lei pentru LOTUL1, 1200 lei pentru LOTUL2, 200 lei pentru LOTUL3, 200 lei pentru LOTUL4, 100 lei pentru LOTUL5, 300 lei pentru LOTUL6, 300 lei pentru LOTUL7 , sau echivalent in valuta la cursul BNR din 26.06.2013, va fi valabila 60 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86, alin 1 din HG 925/2006. Contul bancar pentru depunerea garantiei de participare: RO98RNCB0134024343310039. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta fiind cistigatoare nu costituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tirziu de 15 zile de la semnarea contractului, c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantiile de buna executie sunt de 5% din valoarea contractului pentru fiecare lot in parte. Acesta se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin (1)-(3)din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006 a operatorului economic - formular 1 din SECTIUNEA FORMULARE.2) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) si lit d) din OUG34/2006 a operatorului economic - formular 2 din SECTIUNEA FORMULARE.3) Se completeaza formularul: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, formular 4 din SECTIUNEA FORMULARE.4) Se completeaza formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 5 din SECTIUNEA FORMULARE.5) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 , privind conflictul de interese, formular 3 din SECTIUNEA FORMULARE.Persoanele care au legatura directa cu derularea prezentului contract de furnizare: Cristian Stefan POPESCU ?administrator, Ionel Petre ?director tehnic, Doina Gingioveanu ?director economic, Raluca Daladimos - Consilier juridic, Mihaela Lupu - inginer, Duta Lavinia -biroul contabilitate, Marinas Lucian- inginer, Saizu Mihai Sorin-informatician. 6) Certificat constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa se vada ca au CAEN pentru activitatea specifica de reparatii auto in service-uri autorizate. Informatiile cuprinse in certificatul constatat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de deunere a oferti Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, i se va solicita sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/jurice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? copii traduse in limba romana legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: FISA CU INFORMATII GENERALE din sectiunea FORMULARE, unde se declara media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de furnizare, sa fie cel putin egala cu 150.000 lei pentru LOTUl 1, 120.000 lei pentru LOTUL2, 20.000 lei pentru LOTUL3, 20.000 lei pentru LOTUL4, 10.000 lei pentru LOTUL5, 30.000 lei pentru LOTUL 6, 30.000 lei pentru LOTUL 7. Pentru echivalenta in EURO se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: "Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani" formular din sectiunea FORMULARE. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Daca beneficiarul este client privat, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul in service-ul autorizat. Documente emise de organismele acreditate care sa confirme implementarea sistemului calitatii ISO9001 sau echivalent pentru prestatorul de servicii specifice de reparatii in service-ul autorizatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 12:28