Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Detaliu pentru invitatia numarul 327411
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327411/22.05.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Ambulanta Judetean MaramuresCod fiscal: 7572662, Adresa: Strada Progresului numarul 17, Baia Mare, Telefon: 0262212888 interior 20, Fax: 0262217555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Progresului numarul 17, Baia Mare, Romania, cod postal: 430291, telefon: +40 262212888, fax: +40 262217555, persoana de contact: Andrei Chihaia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Serviciului de Ambulanta Judetean Maramures: Strada Progresului numarul 17, Baia Mare, Maramures, Romania, cod postal: 430291.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe.Operatorii economici vor elabora si evalua ofertele la valoarea minima de 394800lei care reprezinta valoarea minima estimata.Valoarea maxima de 534000lei, reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 534, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2%, respectiv: 1024.95lei-lot1;1408.72lei-lot2;1508.96lei-lot3;759.14lei-lot4;422.37lei-lot5;1508.35lei-lot6;1263.47lei-lot7. Forma de constituire a garantie de participare: - Prin OP in contul RO88TREZ4365041XXX000247 deschis la Trezoreria Municipiului Baia Mare, - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta (formularul 12) sau in numerar la caseria unitatii. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Autoritatea contractanta va retine cuantumul in conditiile stipulate de prevederile art. 278-1 din OUG 34/2006. Nota: IMM-urile beneficieaza de reducere de 50% la garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neancadrarea in situatia prevazuta la articolul 180 respectiv 181 din OUG nr.34/2006.Modalitatea de indeplinire: Se solicita complectarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularul nr. 2 si Formularul nr. 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Reguli privind evitarea conflictului de interese.Declaratie privind neancadrarea in art.69'1 din OUG 34/2006.Modalitate de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art.69'1 din OUG 34/2006.Se solicita complectarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularul nr. 9.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager general: dr. Tivadar Eugenia, Director medical: dr. Balko Zoltan, Director financiar: ec. Miclea Carmen, Director tehnic: ing. Ciurac Sorin.Comisia de evaluare: Presedinte-consilier juridic Dan Florin MihaiMembri- economist Cristof Andreea;asistent medical Rus Crina;tehnician 1A Szabo Alexandru;economist Pop Adrian.Sef birou Achizitii Publice: inginer Chihaia Andrei.Participare la procedura cu oferta independentaConform Ordinului nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitilor Publice se solicita complectarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularul nr. 9.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul de stat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Maramures, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei (din care sa rezulte: asociatii, administratorii, mentiuni cu privire la procedura insolventei).Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul conf ordinului 509/2011 al ANRMAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimi 3 ani.Prezentare document Formularul nr.4.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari Formularul nr. 10.Sa detina autorizatie R.A.R pentru efectuarea reparatiilor la tipurile de autosanitare prezentate si pentru care depune oferta, valabila la data deschiderii ofertelor.Sa aiba in ultimi trei ani servicii prestate asemanatoare celor prezentate in tabel.Atelier mecanic dotate cu elevatoare si rampe de vizitare, calculator diagnoza si resetare cu baza de date actualizata, dispozitive pentru verificat si incarcat instalatii clima. Certificat ISO 9001, sau echivalent-sistem de management al calitatii.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site www.e-licitatie.ro, sau de la sediul Serviciului de Ambulanta Judetean Maramures;str. Progresului Nr.17, Baia Mare, cod postal 430291.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 08:55