Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 347560
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul de Ambulanta Judetean Galati
Numar invitatie: 347560/28.05.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Ambulanta Judetean GalatiCod fiscal: 7465720, Adresa: Strada Focsani Nr. 1, Galati, Telefon: 0236411000, Fax: 0236464772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Focsani Nr. 1, Galati, Romania, cod postal: 800509, telefon: +40 236411000, fax: +40 236464772, persoana de contact: ELVIS - SILVIU TIMARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Focsani Nr. 1, Galati, Romania, cod postal: 800509, telefon: +40 236411000, fax: +40 236464772, persoana de contact: ELVIS - SILVIU TIMARU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora pentru un numar de 42 autosanitare impartite in doua loturi (conform prevederilor caietelor de sarcini).Valoarea estimata initiala este : lot 1 - 120 000 lei ; lot 2 - 70 000 lei. Exista posibilitatea de suplimentare cf art 122 j OUG 34/2006.Optiuni: Valoarea estimata initiala este : lot 1 - 120 000 lei ; lot 2 - 70 000 lei.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 000 - 560, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2000 lei pentru lotul 1 si de 1000 lei pentru lotul 2; si se va constitui printr-un instrument de garantare ( Formular nr. 5) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine garantia de participare cf art.278^1, alin. (1), litera b) din OUG nr. 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelore. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta, se va raporta la cursul BNR din data publicarii prezentului anunt.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)? Formular Nr. 22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr. 6;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : -Manager ? Dr.Polinschi Mihai-Director Economic ? Ec.Pintilie Angelica-Director Tehnic ? Ing. Timaru Elvis-Juridic - Cons. Jur.Enciu Daniela-Referent - ing. Baleanu Isabela3.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 12A4.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular Nr. 2A5.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul local, in luna anterioara celei in care de depun ofertele, incopie conform cu originalul.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul general consolidat al statului, in luna anterioaracelei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul.Pentru persoane juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii. 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta , in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.2.Conform art. 183 din OUG nr.34/2006 se solicita ca ofertantul sa detina Autorizatie Tehnica eliberata de R.A.R. pentru categoriile de servicii solicitate, autorizatie eliberata conform ordinului nr. 2131/2005.Pentru persoane juridice/fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) sa fie de cel putin :150.000, 00 lei pentru lotul 1 ; 100.000, 00 lei pentru lotul 2 . Completare Formular 2B - Informatii generale.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul va prezenta declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de certificate /alte documente/recomandare) prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul serviciilor prestate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului;, 2.DOTAREA TEHNICA, MINIMA, OBLIGATORIE, DE CARE SA DISPUNA OFERTANTUL(se vor prezenta acte care dovedesc ca ofertantul detine aceste dotari ): ?stand de testare frane si amortizoare ? 1 buc;?program de diagnoza computerizata pentru marcile auto din lotul ofertat;?sedevistica speciala pentru autovehiculele din lotul pentru care oferteaza ( lot 1 Mercedes, Ford, Citroen, Fiat si Iveco ; lot 2 Volkswagen)?elevator (minim 3 buc.) cu greutate de ridicare maxima 4000 KG ? minim 1 buc. si greutate de ridicare maxima 3500 kg ? minim 2 buc;?minim 5 posturi de lucru mecanica auto ;?autoutilitara cu platformapentru interventie ( in caz de accident sau defectiune ), pe care se poate incarca in totalitate autosanitara (nu suspendata pe una din punti- fata-spate) si care sa fie la disponibila pentru SAJ Galati, 24 ore din 24 ; Platforma trebuie sa poata transporta si autosanitarele marca Fiat / Citroen care au o latime de gabarit de 2050 mm.?linie efectuat Inspectie Tehnica Periodica;?spatiu destinat special operatiunilor de tinichigerie si vopsitorie3.Preturile pieselor se raporteaza la un program informatic (software) .Calculatiile vor fi facute in aplicatie si serviciicare permit evaluareacosturilor de reparatii.Ofertantii trebuie sa faca dovada dispunerii de aceste servicii.- Dovada dispunerii de program de diagnoza computerizata pentru autovehiculele prezentate in Caietul de sarcini.Operatorul economic va face dovada ca dispune de cel putin un service auto lanivel local/judetean., 4.Prestatorul va executa serviciile de diagnosticare si reparare cu personalcalificat de cel putin 12 persoane din care : -1 inginer-5 mecanici auto-1 electronist-1 electrician-2 tinichigii auto + 1 pregatitor auto-1 vopsitor5.Informatii privind subcontractantii - daca este cazul Certificare pentru calitate ISO 9001/2008 valabila la data limita a depunerii ofertelor sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 08:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer