Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe-reluarea competitiei la loturile nr.2 si 6.


Detaliu pentru invitatia numarul 352445
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul de Ambulanta Judetean Maramures
Numar invitatie: 352445/12.08.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe-reluarea competitiei la loturile nr.2 si 6.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Ambulanta Judetean MaramuresCod fiscal: 7572662, Adresa: Strada Progresului numarul 17, Baia Mare, Telefon: 0262212888 interior 20, Fax: 0262217555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Progresului numarul 17, Baia Mare, Romania, cod postal: 430291, telefon: +04 0262212888, fax: +04 0262217555, persoana de contact: Andrei Chihaia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Serviciului de Ambulanta Judetean Maramures: Strada Progresului numarul 17, Baia Mare, Maramures, Romania, cod postal: 430291.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe-reluarea competitiei la loturile nr.2 si 6.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Operatorii economici vor elabora si evalua ofertele la valoarea minima de 95200lei care reprezinta valoarea minima estimata pana in data de 31.12.2013.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata si va fi exprimata in lei conform anexei B(informatii privind loturile). Forma de constituire a garantie de participare: - Prin OP in contul RO12TREZ4365005XXX000117 deschis la Trezoreria Municipiului Baia Mare, - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta (formularul 9) sau in numerar la caseria unitatii. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Autoritatea contractanta va retine cuantumul in conditiile stipulate de prevederile art. 278-1 din OUG 34/2006. Nota: IMM-urile beneficieaza de reducere de 50% la garantia de participare.Cursul de referinta la care se face echivalenta din lei in valuta, este cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neancadrarea in situatia prevazuta la articolul 180 respectiv 181 din OUG nr.34/2006.Modalitatea de indeplinire: Se solicita complectarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularul nr. 2 si Formularul nr. 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Reguli privind evitarea conflictului de interese.Declaratie privind neancadrarea in art.69'1 din OUG 34/2006.Modalitate de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art.69'1 din OUG 34/2006.Se solicita complectarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularul nr. 8.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager general: dr. Tivadar Eugenia, Director medical: dr. Balko Zoltan, Director financiar: ec. Miclea Carmen, Director tehnic: ing. Ciurac Sorin.Comisia de evaluare: Presedinte-consilier juridic Dan Florin MihaiMembri- economist Cristof Andreea;asistent medical Rus Crina;tehnician 1A Szabo Alexandru;economist Pop Adrian.Sef birou Achizitii Publice: inginer Chihaia Andrei.Participare la procedura cu oferta independentaConform Ordinului nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitilor Publice se solicita complectarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularul nr. 9.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu obligatia ca dupa desemnarea castigatorului, acesta sa prezinte pentru conformitate documentul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimi 3 ani.Prezentare document Formularul nr.4.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari Formularul nr. 10. Sa detina autorizatie R.A.R pentru efectuarea reparatiilor la tipurile de autosanitare prezentate si pentru care depune oferta, valabilitatea documentelor solicitate se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Sa aiba in ultimi trei ani servicii similare obiectului contractului.Atelier mecanic dotate cu elevatoare si rampe de vizitare, calculator diagnoza si resetare cu baza de date actualizata, dispozitive pentru verificat si incarcat instalatii clima. Certificat ISO 9001, sau echivalent-sistem de management al calitatii.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.-de pe site www.e-licitatie.ro, sau de la sediul Serviciului de Ambulanta Judetean Maramures;str. Progresului Nr.17, Baia Mare, cod postal 430291.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 25.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer