Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Detaliu pentru invitatia numarul 353972
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353972/23.09.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 7485701, Adresa: SOSEAUA VESTULUI NR. 22, Ploiesti, Telefon: 0244-595353, Fax: 0244-595353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA VESTULUI NR. 24, Ploiesti, Romania, cod postal: 100461, telefon: +40 244595353, fax: +40 244595353, persoana de contact: Iordache Cristiana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOSEAUA VESTULUI NR. 24, Ploiesti, Romania, cod postal: 100461, telefon: +40 244595353, fax: +40 244595353
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SANATATE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora din dotarea Serviciului de Ambulanta Judetean Prahova.Valoarea estimata a contractului pentru 3(trei) luni este de 60.000lei fara TVA, respectiv 150.000lei fara TVA pentru perioada cu suplimentari cf.art.6 alin(3) din HG.925/2006Optiuni: 60000ron pana la 31.12.2013, 150000ron val max cu suplim cf.art.6 alin(3)/HG 625/2006
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 000 - 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului este de 6000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar (CONTULRO70TREZ5215005XXX012039 deschis la Trezoreria Mun. Ploiesti) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari.Dovada garantiei de participare se depunein original, la sediul Autoritatii contractante in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (art.86 alin(1) din HG 925/2006).Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, mentionam faptul ca echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului de servicii. Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate de catre achizitor din facturile emise de furnizorul de servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in art.180)-Formularul nr.1 din sectiunea Formulare;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- Formularul nr.4 din sectiunea Formulare;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent-Formularul nr.5 din sectiunea Formulare4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-Formularul nr.6 din sectiunea Formulare.In aplicarea prevederilor de la art.69^1 din OUG 34/2006, precizam persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Manager General-Dr.Nicolae Daniel-Director Economic-Ec.Ilie Paula-Director Tehnic-Ing.Paun Octavian-Comp.Ach.Publice-Ec.Iordache Cristiana-Ambulantier-Burlacu DanMembri in comisia de evaluare: presedinte-ing.Paun Octavian; membru-ec.Iordache Cristiana, membru-Burlacu DanMembri de rezerva in comisie: presedinte-Popescu Marius, membru-Stan Nicoleta5.Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte.6.Certificate de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 si 180 din OUG 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Nota: in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declarative autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila, conform cu originalul;informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilant Contabil al Ofertantului de la 31.12.2012 , depus si inregistrat laAdministratia Finantelor Publice2.Declararea cifrei de afaceri-cifra de afaceri sau media cifrei de afaceriglobale pe ultimii 3 ani;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii similare prestate din ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de prestare, beneficiari. 1.ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.10.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2013 12:48