Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a cazanelor de incalzire si a cazanelor de producere abur - acord cadru 24 luni
Detaliu pentru invitatia numarul 342129
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342129/28.01.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a cazanelor de incalzire si a cazanelor de producere abur - acord cadru 24 luni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei nr.177, Galati, Romania, cod postal: 800578, telefon: +40 0236317232, fax: +40 0236317232, persoana de contact: Manager dr. Lazarovici Calina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a cazanelor de incalzire si a cazanelor de producere abur - acord cadru 24 luni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a cazanelor de incalzire si a cazanelor de producere abur: A. Reparatii si intretinere a cazanelor de incalzire: - tip CMI3D 1000G: 2 (doua) buc.- tip SIME RS 129 MK II: 1 (una) buc.B. Reparatii si intretinere a cazanelor de abur: - tip PIFATI AC 4 - 8:2 (doua) buc.
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 000 - 156, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei pentru participare: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari conf. art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in contul RO 18 TREZ 3065 006X XX01 0832 Trezoreria Galati, sau la casieria unitatii. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006). Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitii publice. Pentru a beneficia de aceasta facilitate garantia de participare va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Cuantumul garantiei de participare: LOT 1Reparatii si intretinere a cazanelor de incalzire (revizie anuala) = 720 lei;LOT 2Solicitare la interventie a cazanelor de incalzire = 1.152 lei;LOT 3Intretinere a cazanelor de abur tip PIFATI AC 4 - 8:2 (doua) buc (revizie anuala) = 480 lei;LOT 4Solicitare la interventie a cazanelor de abur tip PIFATI AC 4 - 8:2 (doua) buc = 768 lei.Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in SEAP. Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Brailei nr. 177 Galati, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP. Echivalenta leu/alta valuta va fi cea din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (IMM ? urile 5%) din valoarea contractului fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin: Scrisoare de garantie bancara de buna executie/Instrument de garantare, Retineri succesive saula casieria unitatii.Garantia de buna executie se depune in contul: RO 18 TREZ 3065 006X XX01 0832 Trezoreria Galati. Conform art. 90 alineat 3) din HG 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contactante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 ? completare formular 1A2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? completare formular 1B Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Precizari: Declaratiile la art. 180 si 181 nu se solicita eventualilor subcontractanti; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor; In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta finaciar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.3. Declaratie de proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, completare formular; Reprezentantii Consiliului de Administratie al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati: Consiliul de Administratie: Ungurianu Sorin - Membru titular; Mihalcea Lucean - Membru titular; State Jana - Membru supleant; Deju Maria - Membru supleant; Sandu Viorica - Membru titular; Gasparoti Carmen - Membru supleant; Boldea Valentin - Membru titular; Georgescu Costinela Valerica - Membru titular; Botezatu Dan - Membru supleant; Cristea Dumitru - Membru titular; Lefter Mihaela - Membru supleant; Artimof Daniela - Membru titular; Bujoreanu Constanta - Membru supleant; Comitetul Director: Lazarovici Calina ? Manager; Firescu Dorel - Director medical; Dobrea Alina Valentina - Director finaciar contabil; Domniteanu Viorica - Director de ingrijiri; Comisia de evaluare: Ing. Tatu Gema ? presedinte; Jr. Nicolau Alina - membru; Ec. Grosu Alina ? membru; Ing. Mateiciuc Valentin ? membru; Tehn. Herteg Costica - membru; Ing. Andrei Monica ? membru rezerva. Precizare: Documentul solicitat se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.4. Certificat de participare cu oferta independenta - completare formular;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular;6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele;7. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Note: 1)In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati asa cum sunt stabilite in OG 509/2011.2) Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii - Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, prezentarea documentului original sau copie legalizata a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului proceduri, iar informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Autorizatia ISCIR pentruservice si repararepentru cazane de incalzire si cazane producere abur pentru societatea ofertanta.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta certificatul ORC pentru partea care face obiectul asocierii.In cazul unei asocieri - acordul de asociere trebuie semnat de fiecare participant la asociere. Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractual - asociere pe baza de contract legalizat cf. art. 44 alin. 2 din OUG 34/2006. Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune, fara a fi obligati sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contratului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.Note: 1. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare Fisa de informatii generale, pentru a asigura autoritatea contractanta ca ofertantul nu se afla in imposibilitate financiara; Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 - 1 euro = 4, 2848 ron; 31.12.2011 - 1 euro = 4, 3197 ron; 31.12.2012 - 1 euro = 4.4287 ronPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 2. Certificat sau orice alt document prin care ofertantul probeaza/confirma pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. CV-uri si copii certificate conform cu originalul ale atestatelor si diplomelor acestora pentru personalul tehnic raspunzator de obligatiile contractuale., Cerinta 3. Prezentarea unei liste a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferente daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista sa fie insotita de cel putin o recomandare/document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale., Cerinta 1. Declaratie privind dispunerea operatorului economic de echipamente tehnice, utilaje necesare indeplinirii acordului cadru Cerinta 1. Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 10:36