Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a echipamentelor de stingere a incendiilor (stingatoare si hidranti) din dotarea ST Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 348064
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348064/05.06.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a echipamentelor de stingere a incendiilor (stingatoare si hidranti) din dotarea ST Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Romanilor, nr. 11, Sucursala de Transport Timisoara, Timisoara, Romania, cod postal: 300100, telefon: +40 256294054, fax: +40 256219963, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Sucursalei de Transport Timisoara, P-ta Romanilor, nr. 11, Timisoara, Romania, cod postal: 300100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a echipamentelor de stingere a incendiilor (stingatoare si hidranti) din dotarea ST Timisoara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de verificare, intretinere si reparare a echipamentelor de stingere a incendiilor(stingatoare si hidranti) din dotarea ST Timisoara, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :300 lei (150 lei pentru IMM) ; In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Legii 346/2004, art.16, alin. 2, acesta are obligatia de a depune, atasat dovezii de constituire a garantiei de participare, declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din legea 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare : trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei .Modalitate de constituire : conform prevederilor art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % (5% pentru IMM) din pretul contractului fara TVA;Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006 (model Formularul 14); Precizare: NU SE ACCEPTA MODALITATEA DE CONSTITUIRE A GARANTIEI PRIN RETINERI SUCCESIVE.Valabilitatea garantiei de buna executie va fi stabilita conform clauzei ?Garantia de buna executie a contractului? din proiectul de contract din prezenta documentatie de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OG 34/2006, Formularul 3. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociati. De asemenea, daca este cazul, declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.2.)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006, Formularul 4. In cazul unei asocieri, declaratia va fi prezentata de catre toti membrii asocierii. In cazul tertului sustinator, acesta va prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 litera a), c)1 si d) din OG 34/2006 .3.)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederileart.69^1 din OG 34/2006, Formularul 5. Aceasta declaratie se va prezenta, daca este cazul, atit de subcontractant cit si de tertul sustinator. In cazul unei asocieri, declaratia va fi prezentata de catre toti membrii asocierii. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator din prezenta procedura.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Sucursalei de Transport Timisoara, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : - Luca Nicolae IACOBICI - Director- Nicolae CHIOSA - Director Tehnic- Carmen Mirela TARANU - Director economic- Aurel CICLOVAN ? Sef Serviciu Comercial- Alexandra NITU ? Consilier Juridic- Mihaiela COTUMBIANU ? Sef Serviciu Buget Finante- Nicolae ZIDARU ? Sef Serv. Calitate, Mediu, Securitatea Muncii- Florin STURZA ? Sef Serviciu Tehnic- Nastasia VORNIC ? Secretar Comisia Tehnica de Avizare- Dragan NESIN- Sef Serviciu Exploatare- Doru MACAVEIU ? Sef Serviciu Investitii- Radu MARIAN ? Responsabil Securitate Instalatii- Ion POPESCU - Sef Centru Exploatare Resita- Lucian CIRJU ? Responsabil achizitie- Karina Paula RAICI - Responsabil PSI4.)Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/12.10.2010, Formularul 65.)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata);6.) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Nota: - Certificatele de la pct. 5 si 6 trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: ofertantul nu trebuie sa aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5) si 6), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.NOTA: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana; 1)Documente care dovedesc inregistrarea si obiectul de activitate: Certificat constatator emis de ONRC sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate din certificatul constatator emis de ONRC un cod CAEN corespondent cu obiectul contractului.Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care initial a prezentat acest document in copie ?conform cu originalul?; Pentru a verifica neincadrarea in prevederileart.69^1 din OG 34/2006, certificatul constatator se prezinta atit de catre ofertant cit si, daca e cazul, de catre subcontractant sau tertul sustinator. In cazul unei asocieri, certificatul constatator se prezinta de catre toti membrii asocierii.Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.2)Autorizari specifice contractului: a). ?Certificat de atestare? al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de catre Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (fost Inspectoratul General al Corpului Pompierilor Militari) ? Centrul de Studii, Experimentari si Specializare p.s.i., pentru executarea lucrarilor de verificare, incarcare si reparare a stingatoarelor si a altor aparate de stins incendii;b). "Certificat de atestare? al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de catre Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (fost Inspectoratul General al Corpului Pompierilor Militari) ? Centrul de Studii, Experimentari si Specializare p.s.i., pentru executarea lucrarilor de verificare, incarcare si reparare a instalatiilor, sistemelor si dispozitivelor de limitare si stingere a incendiilor;c). Autorizatie, valabila la data limita de depunere a ofertelor, eliberata de catre I.S.C.I.R. (Inspectia de Stat pentru Cazane, Recipiente sub Presiune si Instalatii de Ridicat) pentru verificat si incarcat stingatoare de incendiu cu pulbere, bioxid de carbon si zapada carbonica de orice tip.d). "Certificatul de introducere pe piata", valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila, pentru agentul stingator cu care se vor incarca stingatoarele.Documentele solicitate la punctul 2)-Autorizari specifice contractului- sint impuse de Ordinul MAI 163/2007, art.17 (G) si art.140, Legea 307/2006, art.51(1), Legea 64/2008, Prescriptia PTC7/2010 si Ordinul OMI 607/2008 si se vor prezenta in copie "conform cu originalul", semnata si stampilata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 30.06.2012 vizat si inregistrat de organele competente, in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata, Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (formularul 7).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Ofertantul va prezenta Declaratie -Formularul 8- insotita de copii de pe certificate/ documente/ procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Resurse umane : a) declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalulului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Formular 9;b) Informatii referitoarela studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii; Se vor prezenta CV-urile persoanelor de conducere si persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.c) Personal atestat cu "Certificat de competenta", valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de Insp. pt Situatii de Urgenta, pentru executarea lucrarilor de verificare, incarcare si reparare a stingatoarelorSau"Certificatde absolvire"pentru ocupatia de operator in verificare, reincarcare si repararestingatoare, eliberat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei.d) Personal atestat cu "Certificat de competenta", valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de catre Insp. pt. Situatii de Urgenta pentru executarea lucrarilor de verificare, incarcare si reparare a instalatiilor, sistemelor si dispozitivelor de limitare si stingere a incendiilor.Nota: La punctele c) si d) se vor prezenta Certificatele respective, conform Ordinului MAI 163/2007, art.17(G), art.140 si Legii 307/2006, art.51(1)., Resurse tehnice: - Declaratie a ofertantului care sa cuprinda informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii- Formular 10., Informatii privind subcontractantii/asociatii: a)-Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii; Formular 11 (daca ofertantul nu are subcontractanti va prezenta formularul completat cu mentiunea ?nu am subcontractanti?);b)-Acordul de asociere (daca este cazul Formular 12).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 09:38