Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a echipamentului medical
Detaliu pentru invitatia numarul 344741
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344741/03.04.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a echipamentului medical
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC COLTEACod fiscal: 4192960, Adresa: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 021.314.27.44, Fax: 021.311.01.53
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030171, telefon: +40 123874118, fax: +40 123874123, persoana de contact: C.J.IA Bacalu Tatiana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a echipamentului medical
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a echipamentelormedicale conform descrierilor din caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 543, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 = 900.00, lot 2 = 720.00, lot 3= 4158.00, lot 4= 576.00, lot 5 = 1800.00, garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 60 de zile de la data limita stabilitapentru depunerea ofertelor. Se va constitui conform Art.86 alin.1-5 din HG 925/2006- printr-un instrument de garantare (formular nr.6) emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari in favoarea aut.contractante care se va prezenta in original la deschiderea ofetelor, prin virament bancar in contul RO36TREZ7035006XXX011114, deschis la Trezoreria sectorului 3, CUI 4192960. In cazul in careoperatorul economic formuleaza contestatia, iar CNSC Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma potrivit Art.287^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul se incadreazain cat.IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Leg.346/2004, beneficiaza de o reducere de 50% conform prevederilor Art.16 alin.2 din leg.mentionata.Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si completarea legii 346/2004.Cursul euro B.N.R din data de 19.03.2013, 1 euro = 4, 4078 ron.
Garantie de buna executie
DA 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent fara TVA. Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006. - Formular nr.7-
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii ec.vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din OUG 34/2006Dcumente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completare si prezentare Formular nr. 1( inclusiv de catre terul / tertii sustinatori, daca este cazul)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare - completare si prezentare Formular nr.2 ( inclusiv de catre terul/tertii sustinatori, daca este cazul)Cerinta nr.2- Declaratie pe propria raspundere prin care va certifica faptul ca participarea la procedura de Cerere oferta s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- completare si prezentare Formular nr.3Cerinta nr.3- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG 34/2006- completare si prezentare Formular nr.4Personalul de conducere cu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura: - Director General -Prof.Dr.Anca Roxana Lupu- Director Medical - Dr.Parvulescu Mihaela- Dir.Financiar-Contabil- Ec.Hriscu Elena Daniela- Oficiul Juridic - C.J.IA Bacalu Tatiana- Serviciul achizitii publice: Ec.Ilie Marinela, Ref.Specialiate Badea Camelia.Cerinta nr.4- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor scadente catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele- (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul).Cerinta nr.5- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (eliberat de primarie), privind obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul)Nota: a. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura;b. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;c. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? (mod de prezentare original/copie legalizata) din care sa rezulte cel putin informatiile legate de reprezentantii legali, obiectul de activitate.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.2. Dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati de import, comercializare si depozitare dispozitive medicale prin prezentarea Avizului de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii- copie.Actul normativ care impune obligativitatea acestei avizari: HG 1718/2008 privind organizarea si functionarea M.S., cu modificarile si compl.ulterioae, ale Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale republicata.3. Autorizatie CNCAN pentru aparatele de Radiologie si Imagistica- Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear(manipulare instalatii radiologice)- copie. Actul normativ care impune obligativiattea acestei avizari: Legea 111/1996, republicta in M.o, Partea I nr.552/2006, privind desfasuararea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare, al normelor fundamentale de securitate radiologica si al Normelor specifice de securitate radiologica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala, care sa vizeze activitatea din ultimii trei ani, se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului se va face dovada ca le sunt cunoscute specificatiile tehnice ale instalatiei ragiologice.Ofertantul va prezenta documentele prin care acesta confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru montare/instalare/punere in functiune/instruire/etc.(conform Ordinului nr.173/2003 al CNCAN). Se vor prezenta Documente doveditoare privind competenta- diplome de absolvire a unor cursuri- pentru persoanele nominalizate va trebui demonstrat faptul ca detin permis de exercitare valabil pentru activitatile ce fac obiectul contractului, conform art.9 din legea 111/1996, cu modificarile si completarile ulterioare., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii. Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului., Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 14:56