Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL SI NEMEDICAL


Detaliu pentru invitatia numarul 354428
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOAN
Numar invitatie: 354428/07.10.2013
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL SI NEMEDICAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOANCod fiscal: 4204178, Adresa: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Telefon: 334.67.15, Fax: 334.67.15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 042122, telefon: +40 213345071, fax: +40 213345071, persoana de contact: DANIEL NASTASE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 042122, telefon: +40 213345071, fax: +40 213345071, persoana de contact: DANIEL NASTASE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL SI NEMEDICAL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU DE SERVICII: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL SI NEMEDICAL.
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 401, 366.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 1% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot, fara TVA in cuantumul prevazut in Anexa B a prezentei fise de date.Valabilitatea garantiei de participare 90 zile de la termenul limita pentru primire a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, in conformitate cu prevederile Art.86alin.(1)si(5) din H.G. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, O.P sau de o societate e asigurari, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, si in conformitate cu art. 278^1, alin.1) din OUG 34/2006, actualizata. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara - Prin O.P in cont: RO15BRDE410SA52462404100, agentia RAHOVA, Grup ACADEMIEI.-Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.IMPORTANT: In caz ca se vor depune oferte si din alte tari decat Romania, cursul valutar care va sta la baza intocmirii garantiei de participare, este cursul B.N.R din data publicarii invitatiei de participare. Echivalenta LEI/EURO/ALTA VALUTA: data publicarii invitatiei de participare. Banca pentru echivalenta LEU/EURO/ALTA VALUTA: B.N.R. De asemenea, ca urmare a art. 87, din H.G. 925/2006, alin. 1, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006-se vor completa modelele de formulare nr.4 si nr.5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006- se va completa modelul de formular nr.6.Persoanele cu functie de conducere: Manager: Prof. Dr. Alexandru Ciocalteu, Director Financiar-Contabil: Ec. Petruta Lazar. Persoanele cu functie de decizie in procesul de verificare si evaluare: Presedinte: Prof. Dr. Niculae Iordache, Membrii: Ec. Adrian Georgescu, Ref. Vlad Bogdan, Ref. Nastase Daniel, Ref. Maria Ionescu.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent - se va completa modelul de formular nr. 7Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se va completa modelul de formular nr. 11 Persoane juridice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta( informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie saaiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, in conformitatea cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ca persoana juridica.Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Prezentarea Avizului de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii din care sa rezulte ca ofertantul poate efectua activitati de verificare, reparare si punere in functiune pentru dispozitive medicale, in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimi 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Certificate sau orice alte documente care atesta instruirea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de service, in conformitate cu standardele de reparare si folosirea echipamentelor adecvate la standardelecerute de producator. Certificat ISO 9001- privind standardele de asigurare a calitatii, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer