Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A INCALZIRII CENTRALE


Detaliu pentru invitatia numarul 313501
Autoritate contractanta
ORASUL BUZIAS (PRIMARIA)
Cod de identificare fiscala: RO 2502534
Adresa: STR. PRINCIPALA, NR. 16, Buzias
Telefon: 0256/321.450
Fax: 0256/321.450
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A INCALZIRII CENTRALE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: servicii de reparare si intretinere a incalzirii centrale
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 07.09.2011 10:44
Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR. 16, LOC. BUZIAS, JUD. TIMIS, ROMANIA, COD POSTAL: 305100
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2011 13:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA, NR. 16, LOC. BUZIAS, JUD. TIMIS, ROMANIA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 212, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Scrisoare de înaintare; Informatii generale; Declaratii eligibilitate; Neîncadrarea în prevederile art. 181 ( OUG 34); calitate participant la procedura; Certificat participare cu oferta independenta; Certificat Constatator - Oficiul Registrul Comertului / autorizatie functionare; Certificat atestare fiscal - plata taxelor si impozitelor -bugetul de stat si bugetul local; Bilant contabil; cifra globala de afaceri ultimii 3 ani -cel putin 425.000 lei; un/ mai multe contract/e similare cu valoare insumata cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract; minim patru persoane specializate afectate prezentului contract, instruite si atestate in domeniul? Instalatii de incalzire, centrale termice?, calificat si autorizat ISCIR; respectarea conditiile de munca, protectie a muncii, PSI ; Declaratie pe proprie raspundere - garantareaserviciu dispecerat non-stop tip call center; un nr. tip tel. verde; implementarea asigurariicalitatii si de protectie a mediului.
SEAP;GARANTIA DE PARTICIPARE: 2120 LEI
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer