Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a instalatiilor aferente imobilelor
Detaliu pentru invitatia numarul 357509
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357509/13.02.2014
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a instalatiilor aferente imobilelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC COLTEACod fiscal: 4192960, Adresa: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 021.314.27.44, Fax: 021.311.01.53
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a instalatiilor aferente imobilelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 100 - 434, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila , in suma de 5212.80 LEI si cu o valabilitate 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constituiconformf Art.86 alin.1-5 din HG 925/2006- printr-un instrument de garantare (formular nr.9) emis in conditiile legii de o societate bancara oride o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, prin virament bancar in contul RO36TREZ7035006XXX011114, deschis laTrezoreria sectorului 3, CUI 4192960 sau prin depunere numerar la caseria autoritatii contractante. In cazul in care ofertantul se incadreazain cat.I.M.M, astfel cum acestea sunt definite prin Leg.346/2004, beneficiaza de o reducere de 50% conform prevederilor art.16 alin.2 dinlegea mentionata.Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentrumodificarea si comletarea legii 346/2004..Garantia se va depune pana la data limita de depunere a ofertelor, atat in SEAP, cat si la sediulautoritatii contractante.Dovada garantiei de participare se va depune in SEAP semnata cu semnatura electronica de emitent sau se vadepune la sediul autoritatii contractante in original - pana la data limita de depunere a ofertelor.. Data de referinta la echivalentul leu/altavaluta va fi data publicarii invitatiei comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
DA 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatileprevazute de art.90 din HG 925/2006. - Formular nr.10. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie acontractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilieriiacestuia. Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie - conform prevederilor art. 92 alin 2) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din OUG 34/2006Dcumente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completare si prezentare Formular nr. 1( inclusiv de catre tertul / tertiisustinatori, daca este cazul)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare si prezentare Formular nr.2Cerinta nr.2- Declaratie pe propria raspundere prin care va certifica faptul ca participarea la procedura de Cerere de oferta s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- completare si prezentare Formular nr.3Cerinta nr.3- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG 34/2006- completare si prezentare Formular nr.4Personalul de conducere cu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura: - Director General -Prof.Dr.Anca Roxana Lupu- Director Medical - Dr.Parvulescu Mihaela- Dir.Financiar-Contabil- Ec.Hriscu Elena DanielaServiciul Achizitii- Ec.Ilie Maria Marinela - PRESEDINTE DE COMISIE- Oficiul Juridic - C.J.IA Bacalu Tatiana- Ref de spec. Badea Ecaterina CameliaCerinta nr.4- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor scadente catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor /candidaturilor (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul).Cerinta nr.5- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (eliberat de primarie), privind obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul) Certificat constatator emis de O.N.R.C. - prezentat in original /copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include serviciile care fac obiectul procedurii de achizitie.Operatorul economic va face dovada de apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea acordului cadru prezentat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratia privind cifra de afaceri globala, care sa vizeze activitatea din ultimii trei ani, se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitatenecesar indeplinirii contractului, personal cu studii, cursuri de calificare sauperfectiionare absolvite. Completare si prezentare Formular nr.7, insotit deCV-UL aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catrefiecare titular in parte si documentele suport respectiv diplome absolvire, certificari, declaratie de disponibilitate conform formularului nr.11 sau acordde participare sau contract de munca sau contract de prestari servicii ( dupacaz) din partea specialistului propus, in functie de tipul raporturilor de muncacu operatorul economic, declaratie pe propria raspundere a persoaneipropuse in care sa se prezinte detaliat experienta., Ofertantul va face dovada ca poate efectua operatiunile de intretinere si reparare pentru echipamentelementionate in Caietul de Sarcini conform prevederilordin urmatoarele actenormative: Pentru I.S.C.I.R = P.T.C 9, P.T.C 11, P.T.C.R 4, Legea 64/2008;
- Pentru A.N.R.E = Legea energiei electrice nr.318/2003 in completare cuRegulamentul de conducere si organizare a activitatii de mentenanta codANRE 035.1.207.01.06/12.02, Certificate de atestare emise de I.G.S.U din partea ofertantului pentruverificare, intretinere si reparare a sistemelor in caz de incendiu conformprevederilor Legii 333/2003 in completare cu OMAI NR.87/2010., Lista cu subcontractantii si specializarea acestora ? Formularul NR.8 , semnat si stampilat de catre ofertant si de fiecare subcontractant sau cumetiunea ?Nu este cazul? daca nu este necesara subcontractarea.Nota: a) In cazul subcontractarii, contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, in concordanta cu oferta.b) Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante si nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.c) Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru implicarea in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (sa fie deja implementat) certificat ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2014 15:05