Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere a motoarelor electrice


Detaliu pentru invitatia numarul 326826
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Numar invitatie: 326826/16.05.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a motoarelor electrice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.M. Prigoria, str. Corbu, Prigoria, Romania, cod postal: 217370, telefon: +40 372519508, fax: +40 372519546/ +40 372519545, persoana de contact: Claudiu Dogaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.M. Prigoria, str. Corbu, Prigoria, Romania, cod postal: 217370, Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a motoarelor electrice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in Servicii de reparare si intretinere a motoarelor electrice, conform Caietului de Sarcini
II.1.6) CPV: 50532100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 55, 952.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1.119, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorPentru ofertantii I.M.M ?uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul SM Prigoria;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d)ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut conform art.278¹/OUG 34/2006 (1% din valoarea estimata daca valoarea estimata este cuprinsa intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv) este de: 559, 53 lei.
Garantie de buna executie
10%din val.ctr.faraTVA.Mod.de const: a)Instr.de gar.emis in cond.leg.de o soc. banc.ori de o soc.de asig;b)Prin ret.succ.din sum.dat.pt.fact.part.Contr.are oblig.in ter.de 15zile cal.de la semn.ctr.de a desch.la unit.Trez.Stat.din cadr.org.fisc.comp.in adm.acest.un cont de disp.distinct la dispoz.aut.contr.Suma init.care se dep.de catre contract.in cont disp.astf.deschis nu treb.sa fie mai mica de 0, 5% din pret.ctr.Pe parcurs.indepl.ctr, aut.contr.urm.sa alim.acest cont de dispon.prin ret.succ.din sum.dat.si cuv.contr.pana la conc.sumei stabil.drept gar.de buna exec.in doc.de atrib.Aut.contr.va inst.contract.despre vars.efect, prec.si despre dest.lui.Din cont.de disp.deschis la Trez.Stat.pe num.contract.pot fi disp. plati atat de catre contr, cu aviz.scris al aut.contr.care se prez.unit.Trez.Stat, cat si de unit.Trez.Stat.la solic.scrisa a aut.contr.in fav.careia este constit.gar.de buna exec, in sit.prev. la art.91 din HG925/2006.Contul astf.deschis este purtat.de dob.in fav.contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea, prezentare Formular 5, in original;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Prezentare Formular 6, in original;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69¹ din OUG 34/2006. Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Danescu Georgica ? Sef CarieraTehei Elena ? Contabil SefDogaru Claudiu ? Sef Biroul ComercialIstrate Dan ? Biroul ComercialCroitoru Nicolae ? Comp. EnergeticBalan Dumitru ? Sef Departament EnergeticPrezentare Formular 7, in original- Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie lizibila certificata conform cu originalul;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare Formular 8, in original;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Prezentare Formular 9, in original. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate Prestare Servicii de reparare si intretinere motoare electrice copie lizibila certificata conform cu originalul. In cazul in care certificatul a fost prezentat in copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.- PrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, Documentele vor fi traduse in limba romana de traducatori autorizati si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, recomandari din partea beneficiarilor de servicii similare, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, in original, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Detinerea unui laborator de incercari ce are un sistem de management al calitatii, certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.Detinerea laboratorului de catre operatorul economic, poate fi prin dotare proprie/inchiriere/prin contract sau angajament sau alte forme de punere la dispozitie potrivit Ordinului nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAP. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator/etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract / precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii. Documente care sa ateste ca sistemul de management al calitatii al ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, in conformitate cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau GRATUIT de la sediul SM Prigoria, Biroul Comercial, tel: +40 372519508; fax: +40 372519546/ +40 372519545; e-mail: [email protected]; persoana de contact: ing. Claudiu Dogaru
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer