Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de reparare si intretinere aparatura chirurgicala


Detaliu pentru invitatia numarul 350505
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 350505/16.07.2013
Denumire contract: servicii de reparare si intretinere aparatura chirurgicala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: STR. REPUBLICII NR. 37, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII NR. 37, camera 46 Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. REPUBLICII NR. 37, camera 33, Oradea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de reparare si intretinere aparatura chirurgicala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de reparare si intretinere aparatura chirurgicala
II.1.6) CPV: 50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 207 - 285, 621 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da Cuantumul garantiei de participare-lot1=4.129 lei; lot2=571 lei; lot3=99lei; lot4=229 lei; lot5 =335 lei; lot6=15lei; lot7=179lei; lot8=152lei.Garantia de participare este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Curs de referinta BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, in cuantumul mentionat si cu o perioada de valabil. egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertei.- Pentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria autoritatii contractante, intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare produse in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, de neconstituirea garantiei de buna executie in conditiile din contract, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie.Valoarea garantiei de participare care se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC , suma calculata fiind calculata pentru fiecare lot in parte , conf. art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA Garantia de buna executie se constitiuie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asiguraricare devine anexa la contract.Prevederile art.86 alin.(2)-(4) se aplica in mod corespunzator , in conformitate cu prevederile art.90 alin (1) din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate-art.180;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69?1 (evitarea conflictului de interese)din OUG nr. 34/2006, aprobat cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/ 2006, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Manager, Dr.Carp Gheorghe, Director Financiar-Contabil, Ec. Maghiar Marcel, Comisia de evaluare: Ing.Rotaru Marcel, Ec.Iurcov Bogdan, Ing. Paul Emilia; Ec. Bibart Cosmin; Ing. Domocos Monica; Ing.Marzac Marian.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ;5.Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registru Comertului sau Certificat unic de inregistrare (in xerocopie), in copie lizibila semnat si stampilat pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei;2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii, pe numele ofertantului, pentru reparare, verificare si punere in functiune a echipamentelor medicale pentru tipurile de echipamentelicitate in conformitate cu prevederile Hotarari Guvernului nr.862/2006 privind functionarea Ministerului Sanatatii Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, cu completarile si modificarile ulterioare, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor- ),
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1..Fisa de informatii generaledeclararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimi 3 aniNivelul minim impus pentru Cifra medie de afaceri pentru anii 2012, 2011, 2010 este ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu : lot 1 = 137.500lei; lot 2 = 19.030 lei; lot 3 = 3.300 lei; lot 4 = 7.600 lei; lot 5 = 11.100 lei; lot 6 = 500 lei; lot 7 = 5.990 lei; lot 8 = 5.000 lei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani , continandvalori, perioade de prestare beneficiari, indiferent daca acestia din urmasunt autoritati contractante sau clienti private, ,Prezentarea de certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar conf. art 188 alin.2 din OUG 34/2006, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii conform art. 188 alin 2 lit g)., Declaratie referitoare la personalul propus pentru indeplinirea contractului ?lista cu personalul de specialitate care va asigura service, intretinere si reparatii pentru fiecare dintre echipamentele din caietul de sarcini, CV - uri pentru personalul propus pentru derularea contractului, Angajamete, declaratie de disponibilitate privind implicarea in realizarea contractului, Certificate ce atesta instruirea personalului responsabil pentruindeplinirea contractului de servicii , in conformitate cu standardele de reparare si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator, Standarde de asigurare a calitatii - ofertantul trebuie sa prezinte certificate ISO 9001 care certifica sistemul de management al calitatii sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru serviciile care fac obiectul contractului, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer