Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala - sectia UPU-SMURD
Detaliu pentru invitatia numarul 343617
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343617/07.03.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala - sectia UPU-SMURD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala - sectia UPU-SMURD
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala - sectia UPU-SMURD
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 45, 130 - 308, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare : Lot 1 = 220 RON, Lot 2 = 420 lei, Lot 3 = 1.150 lei, Lot 4 = 460 lei, Lot 5 = 160 lei, Lot 6 = 800 lei, Lot 7 = 25 RON, Lot 8 = 350 lei, Lot 9 = 85 lei, Lot 10 = 560 lei, Lot 11 = 135 lei, Lot 12 = 700 lei, Lot 13 = 19 RON, Lot 14 = 280 lei, Lot 15 = 50 lei, Lot 16 = 350 lei, Lot 17 = 39 lei, Lot 18 = 350 RON .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru IMM ?uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea mentionata . In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ;3.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta);4.Ordin de plata vizat de banca sau fila cec.Cont : RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria Galati.NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasain sistemul electronic (S.E.A.P.) .Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Brailei nr. 177, Galati pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.Echivalenta leu/alta valuta va fi cea din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului subsecvent se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent .Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA si se poate constitui prin: 1. Scrisoare de garantie bancara, anexa la contract, in originalsau2. Ordin de plata din care sa reiasa depunerea valorii garantiei de buna executiein contul autoritatii contractante, cod IBAN: RO18 TREZ 306 5006 XXX 010832, deschis la Trezoreria Galati, sau3. Retineri succesive, conform art. 90 alineat 3) din HG 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contactante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006-Completareformular 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006-Completareformular 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006-Completareformular 3Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Debita Mihaela-ManagerFirescu Dorel-Director medicalDobrea Alina Valentina-Director finaciar contabilDomniteanu Viorica-Director de ingrijiriComisia de evaluare : Ing.Andrei Monica ? presedinteJr.Nicolau Alina ?membruEc.Grosu Alina ? membruDr. Trifan Angel - membruIng.Vrinceanu Vasile ? membruJr.Bocaneala Alina ? membru rezervaTehn.Mardare Sterian ? membru rezervaIncadrarea in situatiile prevazute de art. 180, 181 sau 69^1 din OUG 34/2006 duce la respingerea oferteiCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completareformular 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular 7NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare si/ sau selectie (punctul V), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a uneisolicitari in acest sens. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Ofertantul castigator va prezenta documentul in original/copie legalizata;Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service, medicamente, dispozitive medicale, in baza urmatoarelor :1.Legea nr.176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale ;2.O.M.S. nr.1636/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala ;3. H.G. nr.144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii ;4. H.G. nr.54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale .Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Lista cuprincipalele prestari de servicii similarein ultimii 3 ani , continand valori, perioade de prestare , beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - conf.art.188, alin.2, lit a din O.U.G.34/2006, Cerinta 2. Declaratie privind dispunerea operatorului economic privind detinerea echipamentelor , utilajelor necesare indeplinirii obligatiilor contractuale, Cerinta 3. Certificat sau orice alt document prin care ofertantul probeaza/confirma pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabilpentru indeplinirea contractului Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent?Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 11:38