Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE APARATURA MEDICALA CHIRURGICALA


Detaliu pentru invitatia numarul 323504
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 323504/05.04.2012
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE APARATURA MEDICALA CHIRURGICALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: REPUBLICII 33, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE APARATURA MEDICALA CHIRURGICALA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE APARATURA MEDICALA CHIRURGICALA
II.1.6) CPV: 50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 = 89 RON, Lot 2 = 895 RON, Lot 3 = 35 RON, Lot 4 = 513 RON, Lot 5 = 119 RON, Lot 6 = 29 RON, Lot 7 = 223 RON, Lot 8 = 111 RON, Lot 9 = 89 RON, Lot 10 = 23 RON, Lot 11 = 54 RON, Lot 12 = 111 RON, Lot 13 = 15 RON, Lot 14 = 39 RON, Lot 15 = 59 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la datalimita de depunere a ofertelor.Pentru IMM ?uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valorile inscrise in Anexa B ?loturi. In acest caz dovadaconstituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMMModul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform formularului 11);3.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta);4.Ordin de plata vizat de banca sau fila cec.Cont : RO72TREZ0765006XXX009861, Trezoreria Oradea.NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP) .Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Republicii nr. 37, Oradea pana la data limita dedepunere a ofertelor in SEAP.
Garantie de buna executie
daGarantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarelemodalitati, devenind anexa la contractul incheiat : scrisoare de garantie bancara, se constituie printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Incadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006 duce la respingerea ofertei-Completare Declaratie pe proprie raspundere conform formular 1;2.Sa nu se afle in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006-Completare declaratie conform formular 2;3.Sa nu se afle in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG 34/2006-Completare declaratie conform formular 3; Persoanele cu functie dedecizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribure sunt: Dr.CarpGheorghe, Ec.Maghiar MarcelIng.Gherman Sorin, Ec.Iurcov Bogdan, Ing.Marzac Marian4.Certificat de participare cu oferta independenta-Completare formular 4-Conform Ord.presedintelui ANRMAP Nr. 314 din 12 Octombrie2010 privind punerea in aplicare a certif.de partic.la licit.cu of. independenta5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare declaratie conform formular 9;Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 , 181 si 69^1 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica : A.Persoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Ofertantul castigator va prezenta documentul in original/copie legalizata;
-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service, medicamente, dispozitive medicale, in baza urmatoarelor :1. Legea nr.176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale ;2. O.M.S. nr.1636/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala ;3. H.G. nr.144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii ;4. H.G. nr.54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale .B.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani.Curs valutar: 31.12.2009:1 euro = 4, 2282 lei31.12.2010:1 euro = 4, 2848 lei 31.12.2011:1 euro = 4, 3197 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista cu principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani , continadvalori, perioade de prestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, 2.Recomandare /document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale;, 3. Declaratie privind detinerea echipamentelor , utilajelor necesare indeplinirii obligatiilor contractuale;, 4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, 5. Certificate ce atesta instruirea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii , in conformitate cu standardele de reparare si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator;, 6. Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare., 7. Acte doveditoare care confirma capacitatea ofertantului de a presta service pentru aparatura care va face obiectul contractului de service Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer