Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala
Detaliu pentru invitatia numarul 331318
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331318/06.07.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC C.F. CLUJCod fiscal: 4288349, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Telefon: 0264/598591, 0264/591705, 0264/598278, Fax: 0264/598591, 0264/598278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400015, telefon: +40 264598591, fax: +40 264598278, persoana de contact: Dana Quai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Aprovizionare.Achizitii Publicii, Spitalul Clinic CF Cluj-Napoca, str.Republicii nr.18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala.
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 430 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. 1 % DIN VALOAREA ESTIMATA MAXIMA A ACORDULUI CADRU. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data depunerii ofertei).Garantia de participare se constituie conform prevederilor legale: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari. Cont Spital Clinic CF Cluj-Napoca: RO54TREZ2165005XXX006890 la Trezoreria Cluj-Napoca.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conducerea Spitalului Clinic CF Cluj-Napoca: Manager: prof.dr.Silviu Albu, Director Medical: sef lucrari Calin Vlad, Director Financiar Contabilitate: ec.Mirtila Tarnovan. Compartiment juridic: jr.Gilda NoditiPersoane care au aprobat buget aferent an 2012 Spital Clinic CF Cluj-Napoca: Ministru: Alexandru Nazare; director general DGE: Liliana Musat, director general DGJRU: Gabriela Mocanu, director general DGIDPAPP: Mariana Ionita, director DM: Simona SanduComisia de evaluare: Presedinte: Ing.Lucia Gaina Cristea, membri: ec.Daniela Quai, Ing.Ion Voinea, fizician Loredana BogdanDeclaratie privind eligibilitatea Formular nr.1;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr.2;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1 OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular nr.3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr.4;Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.5Formular de oferta Formular nr.8 Certificat constatator eliberat de ONRC in scopul participarii la licitatie, din care sa rezulte: - capacitatea de exercitare a activitatii in raport cu obiectul acordului cadru ce urmeaza a fi incheiat;
- nu sunt mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau cu privire la faptul ca firma este in incapacitate de plata;
- aviz de functionare pentru activitati de reparare, verificare si punere in functiune a dispozitivelor medicale emis de MSP, conform cu: 1.Legea nr.176/2000 privind dispozitivele medicale cu completarile si modificarile ulterioare;2.O.M.S. nr.1636/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala ; 3. H.G. nr.54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale .-Autorizatie emisa de C.N.C.A.N. cu privire la manipularea, intretinerea, verificarea si repararea aparatelor radiologice (ANEXA nr.01) a acestei autorizatii pentru loturile nr.8, 9 si 10
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 13:28