Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala ATI
Detaliu pentru invitatia numarul 338152
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338152/24.10.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala ATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC C.F. CLUJCod fiscal: 4288349, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Telefon: 0264/598591, 0264/591705, 0264/598278, Fax: 0264/598591, 0264/598278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400015, telefon: +40 264598591, fax: +40 264598278, persoana de contact: CRISTINA TEOCAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii Publice.Aprovizionare, Spitalul Clinic CF Cluj-Napoca, str.Republicii nr.18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala ATI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala
II.1.6) CPV: 50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 710.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. 1 % DIN VALOAREA ESTIMATA MAXIMA A ACORDULUI CADRU. Valoarea este de 408 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data termenului limita de depunere oferte).Garantia de participare se constituie conform prevederilor legale: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari. Cont Spital Clinic CF Cluj-Napoca: RO54TREZ2165005XXX006890 la Trezoreria Cluj-Napoca.Echivalenta lei/euro se face la cursul de 1 Euro=4, 516 lei, curs oficial din data de 26.09.2012.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conducerea Spitalului Clinic CF Cluj-Napoca: Manager: prof.dr.Silviu Albu, Director Medical: sef lucrari Calin Vlad, Director Financiar Contabilitate: ec.Mirtila Tarnovan. Compartiment juridic: jr.Gilda NoditiPersoane care au aprobat buget aferent an 2012 Spital Clinic CF Cluj-Napoca: Ministru: Alexandru Nazare; director general DGE: Liliana Musat, director general DGJRU: Gabriela Mocanu, director general DGIDPAPP: Mariana Ionita, director DM: Simona SanduComisia de evaluare: Presedinte: Ing.Lucia Gaina Cristea, membri: ec.Daniela Quai, Ing.Ion VoineaDeclaratie privind eligibilitatea Formular nr.1;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr.2;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1 OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular nr.3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr.4;Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.5 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator eliberat de ONRC in scopul participarii la licitatie, din care sa rezulte: - capacitatea de exercitare a activitatii in raport cu obiectul acordului cadru ce urmeaza a fi incheiat;
- nu sunt mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau cu privire la faptul ca firma este in incapacitate de plata;
- aviz de functionare pentru activitati de reparare, verificare si punere in functiune a dispozitivelor medicale emis de MSP, conform cu: 1.Legea nr.176/2000 privind dispozitivele medicale cu completarile si modificarile ulterioare;2.O.M.S. nr.1636/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala ; 3. H.G. nr.54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 08:07