Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala de anestezie si ventilatie artificiala
Detaliu pentru invitatia numarul 321069
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321069/02.03.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala de anestezie si ventilatie artificiala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei nr.177, Galati, Romania, cod postal: 800578, telefon: +40 0236317232, fax: +40 0236317232, persoana de contact: Lazarovici Calina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala de anestezie si ventilatie artificiala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere aparatura medicala de anestezie si ventilatie artificiala
II.1.6) CPV: 50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 910 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 2.090 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru IMM ?uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea solicitata . In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMMModul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar / printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? conform art.86, alin.1 din H.G.925/2006;2.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta) sau ordin de plata in contul RO18TREZ 3065 006X XX01 0832, Trezoreria GalatiNOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasain sistemul electronic (SEAP) .Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Brailei nr. 177, Galati pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se poate constitui conform art.90, alin.1 din H.G.925/2006 prin: 1. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract , in originalsau2.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta)3. Orice instrument de garantare emis de societati de asigurari .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006-Completareformular 1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006-Completareformular 2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006-Completareformular 3Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ungurianu Sorin - Membru titularSandu Viorica - Membru titularDeju Maria - Membru supleantGasparoti Carmen - Membru supleantMihalcea Lucean - Membru titularBoldea Valentin - Membru titularCristea Dumitru-Membru titularArtimof Daniela-Membru titularNechita Aurel-Membru titularState Jana-Membru supleantPintilie Angelica-Membru supleantLefter Mihaela-Membru supleantBujoreanu Constanta-Membru supleantTutunaru Dana-Membru supleantLazarovici Calina-ManagerDobrea Alina Valentina-Director finaciar contabilFirescu Dorel-Director medicalDomniteanu Viorica-Director de ingrijiriVrinceanu Vasile-Sef Serv.Tehnic Ad-tivNicolau Alina-Consilier Juridic-Incadrarea in situatiile prevazute de art. 180, 181 sau 69^1 din OUG 34/2006 duce la respingerea ofertei-Certificat de participare cu oferta independenta-Completareformular 4-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular 9NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare si/ sau selectie (punctul V), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a uneisolicitari in acest sens. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Ofertantul castigator va prezenta documentul in original/copie legalizata;Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service, medicamente, dispozitive medicale, in baza urmatoarelor :1. Legea nr.176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale ;2. O.M.S. nr.1636/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala ;3. H.G. nr.144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii ;4. H.G. nr.54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale .Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010). In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Lista cuprincipalele prestari de servicii similarein ultimii 3 ani , continand valori, perioade de prestare , beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiCerinta 2. Recomandare /document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractualeCerinta 3. Declaratie privind detinerea echipamentelor , utilajelor necesare indeplinirii obligatiilor contractualeCerinta 4.Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate angajatCerinta 5. Certificate ce atesta instruirea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii , in conformitate cu standardele de reparare si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producatorCerinta 6. Declaratie insotita de o listacuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare. Cerinta nr. 1Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 13:42