Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere ascensoare si revizie generala
Detaliu pentru invitatia numarul 320591
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320591/22.02.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere ascensoare si revizie generala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei nr.177, Galati, Romania, cod postal: 800578, telefon: +40 0236317232, fax: +40 0236317232, persoana de contact: dr. Lazarovici Calina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Brailei nr.177, Galati, birou Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere ascensoare si revizie generala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere ascensoare si revizie generala- abonament lunar pentru cele 15 ascensoare aflate in dotarea spitalului, respectiv- revizie generala ce se va efectua si finaliza la ascensoarele ce au scadenta de verificare, la urmatoarele ascensoare: LIFT 1 - G 198 - 500 kgf, 5 statii- situat in DIAGNOSTIC TRATAMENT- anul de fabricatie 2009, data iesirii din garantie 11.12.2011LIFT 2 - G 199 - 500 kgf, 5 statii - situat in DIAGNOSTIC TRATAMENT- anul de fabricatie 2010, data iesirii din garantie 30.12.2012LIFT 3 - G 196 - 500 kgf, 5 statii - situat in DIAGNOSTIC TRATAMENT- anul de fabricatie 2010, data iesirii din garantie 30.12.2012LIFT 4- G197- 500 kgf, 5 statii - situat in DIAGNOSTIC TRATAMENT- anul de fabricatie 2008, data iesirii din garantie 10.12.2010LIFT 5 - G 208 - 1250 kgf, 11 statii - situat in STATIONAR- anul de fabricatie 2009, data iesirii din garantie 11.12.2011LIFT 6 - G207 - 1250 kgf, 11 statii - situat in STATIONAR- anul de fabricatie 2007, iesit din garantieLIFT 7 - G206 -1250 kgf, 11 statii - situat in STAT1ONAR- anul de fabricatie 2008, data iesirii din garantie 21.05.2010LIFT 8 - G 209 - 1250 kgf, 11 statii- situat in STATIONAR- anul de fabricatie 2008, data iesirii din garantie 12.10.2010LIFT 9 - G 203 - 500 kgf, 11 statii - situat in STATIONAR- anul de fabricatie 2007, iesit din garantieLIFT 10 -G 202 - 500 kgf, 5 statii - situat in STATIONAR- anul de fabricatie 2009, data iesirii din garantie 03.12.2011LIFT 11 - G 201 -500 kgf, 11 statii, situat in STATlONAR- anul de fabricafie 2009, data iesirii din garantie 02.12.2011LIFT l - Bucatarie- 500 kgf, statii-situat in GRUP GOSPODARESC- anul de fabricatie 1971, nemodernizat- reparatii capitale 2004-2005LIFT - G 200 - Morga - 500 kg, 2 statii situat in STATIONAR- anul de fabricatie 1971, nemodernizat- reparatii capitale 2004-2005LIFT MARFA2 STATII 100KG - 2 bucati, nemodernizate
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 366, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei pentru participare: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conform formular) conf. art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in contul RO 18 TREZ 3065 006X XX01 0832 Trezoreria Galati, sau la casieria unitatii.Scrisoarea de garantie va fi acceptata numai in original (nu copii sau fotocopii).Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efectrespingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006).Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitiipublice. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se vor prezenta : - certificat privind numarul mediu de salariati pentru anul 2010, eliberat de Inspectoratul Teritorial de Munca sau declaratie pe proprie raspundere;
- situatia financiara la 31.12.2010 inregistrata la organul fiscal competent, sau orice alt document doveditor.Cuantumul garantiei de participare = 7.300 leiGarantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie/Instrument de garantare, - Retineri succesive sau- la casieria unitatii;Garantia de buna executie se depune in contul: RO 18 TREZ 3065 006X XX01 0832 Trezoreria Galati;Conform art. 90 alineat 3) din HG 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contactante, la o banca agreata de ambele parti.Modul de restituire a garantiei de buna executie: la solicitarea furnizorului in maxim 14 zile daca Autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 ? completare formular 1A2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? completare formular 1BDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Precizari: - Declaratiile la art. 180 si 181 nu se solicita eventualilor subcontractanti;
- in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor;
- in cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta finaciar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.3. Declaratie de proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, completare formular 2Reprezentantii Consiliului de Administratie al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati: - Ungurianu Sorin - reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru titular- Sandu Viorica - reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru titular- Deju Maria - reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru supleant- Gasparoti Carmen - reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru supleant- Mihalcea Lucean - reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati - Membru titular- Boldea Valentin - reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati - Membru titular- Cristea Dumitru - reprezentant al Colegiului Medicilor Galati - Membru titular- Artimof Daniela - reprezentant al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati - Membru titular- Nechita Aurel - reprezentant al Facultatii de Medicina Galati - Membru titular- State Jana - reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati - Membru supleant- Pintilie Angelica - reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati - Membru supleant- Lefter Mihaela - reprezentant al Colegiului Medicilor Galati - Membru supleant- Bujoreanu Constanta - reprezentant al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati - Membru supleant- Tutunaru Dana - reprezentant al Facultatii de Medicina Galati - Membru supleant- Lazarovici Calina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati -Manager- Dobrea Alina Valentina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati - Director fin.-contabil- Firescu Dorel - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati - Director medical- Domniteanu Viorica - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati - Director de ingrijiriComisia de evaluare: - Ing. Tatu Gema? presedinte- Ing. Vrinceanu Vasile - membru- Ec. Grosu Alina ? membru- Ing. Mateiciuc Valentin ? membru- Tehn. Herteg Costica - membru- Jr. Nicolau Alina ? membru- Ing. Andrei Monica ? membru rezervaPrecizare: Documentul solicitat se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator..4. Certificat de participare cu oferta independenta completare formular 95. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completare formular 7)Note: Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii (se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, prezentarea documentului original sau copie legalizata); Autorizatie de functionare/alte echivalente; Autorizatia ISCIR pentru servicii de reparare, intretinere si revizie generala ascensoare pentru societatea ofertanta.Note: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale in care se vor prezenta datele de identificare ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (globala)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2. Recomandare/document constatator privind indeplinirea clauzelor contractuale., 3. Declaratie privind detinerea echipamentelor, utilajelor necesare indeplinirii obligatiilor contractuale, 4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, 5. Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil de indeplinirea contractului avand atasate CV-uri/atestate/diplome/certificate, 6. Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare Cerinta nr. 1Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru societatea ofertanta, Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere de indeplinire a standardelor de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 11:36