Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE AUTO PENTRU AUTOVEHICULELE AFLATE IN DOTAREA PARCULUI AUTO AL A.P.I.A CENTRUL JUDETEAN VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 325515
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura, Centrul Judetean Valcea
Numar invitatie: 325515/02.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE AUTO PENTRU AUTOVEHICULELE AFLATE IN DOTAREA PARCULUI AUTO AL A.P.I.A CENTRUL JUDETEAN VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia de Plati si Interventie pentru Agricultura, Centrul Judetean ValceaCod fiscal: 23082476, Adresa: Str. Oituz, nr.7, Rm. Valcea, Valcea, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250744489, Fax: +40 0250744489
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Oituz, nr.7, Rm. Valcea, Valcea, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240201, telefon: +40 0250744489, fax: +40 0250744489, persoana de contact: Cristian Stefan Floricel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE AUTO PENTRU AUTOVEHICULELE AFLATE IN DOTAREA PARCULUI AUTO AL A.P.I.A CENTRUL JUDETEAN VALCEA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Reparare si intretinere pentru autovehiculele din dotarea APIA-CJ VALCEA
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 355.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1367.10 perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (10 luni) care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului. Se va constitui prin scrisoare de garantie emisa de o banca sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile - copieCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile - copiePrezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010Prezentarea Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69 1 din OUG 34/2006(conflict de interese). Persoanele care se ocupa de organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire din partea autoritatii contractante sunt Floricel Cristian, Popescu Lucian, Balasoiu Lucian, Dinescu Mihai, Baican Cornelia, Pintea Adrian)Document care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Declaratia privind neincadrarea ofertantului in prev. art. 180 din OUG 34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica . Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emiterea cu maxim 5 zile inainte de data limita depunere oferte - copieIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractante solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului inoriginal/copie legalizata (avand in vedere ca procedura de achizitie se desfasoara online, perioada de valabilitate a acestui document se varaporta la data-limita de depunere a ofertelor)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizare de la producatorsau de la un reprezentant autorizat al acestuia in Romania, prin care se face dovada ca operatorul economic este agreat de producator, astfel incat in cazul autovehiculelor care se afla in garantie, acestea sa nu isi piarda garantia acordata de fabricant., Autorizatie de functionare emisa de Registrul Auto Roman, Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculata pana la data limita de depunere a ofertelor), cu valoare cumulata de min 68, 355.23 lei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer