Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere auto pentru autovehiculele aflate in dotarea parcului auto al DGASPC Sector 1


Detaliu pentru invitatia numarul 326897
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 1
Numar invitatie: 326897/16.05.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere auto pentru autovehiculele aflate in dotarea parcului auto al DGASPC Sector 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 1Cod fiscal: 15318810, Adresa: B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/223.15.12;0744798590, Fax: 021/223.15.12
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 71314, telefon: +40 2224340, fax: +40 2224340, persoana de contact: Mihaela Briciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Sector 1, B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere auto pentru autovehiculele aflate in dotarea parcului auto al DGASPC Sector 1
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere auto pentru autovehiculele aflate in dotarea parcului auto al DGASPC Sector 1Valoarea estimata pana la 31.12.2012:52500lei fara TVA, este valoarea minima care reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele);Valoarea estimata cu eventuale suplimentari: 90000 lei fara TVA ), este valoarea maxima care reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este de 1050 leiModalitati de constituire acceptate: ? Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta;? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Termen de valabilitate al garantiei de participare de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO26TREZ70124680220XXXXX, TREZORERIA SECTOR 1 cod fiscal 15318810.Ofert ce i se va respinge contestatia formulata catre C.N.S.C. i se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din gar de part.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie , intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completatPersoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv- certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completatFormularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Danut Ioan Fleaca ? Director GeneralMihaela Briciu ? Sef Serviciu Achizitii Publice, Avizare ContracteDaniela Nita ? Director EconomicPentru tert-ul sustinator se vor solicita documentele prevazute la art. 69^1 si art.181 lit.a, c indice 1 si d din OUG nr.34/2006 modificata si completata prin Legea nr. 279/2011 Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Conform art. 183 din OUG nr. 34/2006 se solicita ca ofertantul sa detina Autorizatie Tehnica eliberata de RAR pentru categoriile de serviciile solicitate, autorizatie eliberata conform Ordinului 2131/2005.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii prestate in ultimii 3 ani- Ofertantultrebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii treiani, servicii similare cu ovaloare deminim52500lei fara TVA - prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptiecu o valoare cel putin egala cu 52500lei fara TVA - se completeaza Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani2) Se vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa dupa contractele prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1. Se va permite si prezentarea de copii dupa parti relevante de pe contract (parti, durata, valoarea, garantii, semnaturi).Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta cel putin un contract de livrari similare, cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata., Cerinta nr. 2Recomandari (in original, copie legalizata sau copie lizibila) din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1., Cerinta nr. 3Declaratie care contine informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii - operatorul economic are obligatia de a prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, din care sa reiasa ca detin: specialistinecesari (cerinta minima): ? mecanici : min.2? electricieni : min.2? vopsitor : min. 1? tinichigii : min.2Se va completa: 1 ) Formularul nr. 11 - Informatii generale privind angajatii completat.2)Formularul nr. 12 - Personal ce va fi angajat in contract completat., Cerinta nr. 4Declaratie care contine informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii , din care sa reiasa ca detin (proprietate/inchiriere/leasing saau alte forme de punere la dispozitie): dotare materiala necesara(cerinta minima) : punct de lucru autorizat pe raza municipiului Bucuresti cumin.2 elevatoarestand frana, cuptor vopsire, stand reglat directie, dispozitiv reglat faruri, sistem de incarcare baterie, analizator gazeaparat echilibrat rotistand redresat caroseriialte utilaje necesaretester autorizat pentru toate tipurile de masini prezentate in caietul de sarcinixstatie ITPSe va completa Formularul nr. 9 ? Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Cerinta nr. 5In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se va atasa Formularul nr. 17 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora completat, Cerinta nr. 6In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Formularul nr. 18 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora completat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe sEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer