Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE AUTOMOBILE - CEO


Detaliu pentru invitatia numarul 344276
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 344276/25.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE AUTOMOBILE - CEO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Alexandru Ioan Cuza, nr. 5, Tg-Jiu, Romania, cod postal: 210140, telefon: +40 253205415, fax: +40 253227284, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Gorj, Romania, cod postal: 210132
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE AUTOMOBILE - CEO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciului presupune operatiuni de reparatii tehnice si revizii tehnice planificate pentru functionarea autovehiculelor in parametrii normali.
II.1.6) CPV: 50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 059 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: lot 1 = 2.319 lei si lot 2 = 381 lei, cu valabilitate minim 90 zilecalendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. GP se constituie in lei sau euro. Echivalentul pentru euro se va determina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR pentru data de ... (5 zile inainte de data limita a depunerii ofertei transmisa in anuntul de participare).Modul de constituire a garantiei pentru participare este conform HG 925/2006 in vigoare, art.86, prin: 1) virament bancar sau instrument de garantare bancara emis de societate bancara/asigurari, in original ( instrumentul garantare participare procedura in original depus la sediul Achizitor pana la termenul limita de depunere oferte din invitatia de participare ? Formular 11.b.);2) ordin de plata sau fila CEC, cont RO 59 RZBR 0000 0600 1465 2248 ? Raiffeisen Bank Tg Jiu , copie la sediulAchizitor, pana la termenul limita de depunere oferte;3) depunere la casierieAchizitor a sumei in numerar, maximum 5000 RON/zi si copie chitanta la sediul Achizitor, pana la termenul limita de depunere oferteOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006. Daca CNSC respinge contestatia ofertantului ca nefondata, autoritatea contractanta retine din GP suma calculata cf. art. 278^1 din OUG 34/2006.IMM-urile constituie GP in cuantum de 50% din valoare.Garantia de participare emisa in alta limba, decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie :5 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform HG 925/2006 in vigoare, art.90 si Ordinul 1045/2011, prin: 1) instrument garantare emis de o societate bancara/asigurari ? Formular 11.b.;2) retineri succesive a sumelor datorate din facturi partiale. Prestatorul este obligat sa deschida la Trezorerie, un cont disponibil distinct pus la dispozitia Achizitorului. Suma depusa sa fie mai mare de 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul alimenteaza contul din retineri succesive pana la suma GBEx. Achizitorul instiinteaza prestatorul de varsaminte. Din cont pot fi dispuse plati atat de prestator, cu avizul scris al Achizitorului, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a Achizitorului.IMM constituie GP incuantum de 2, 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular 1. in original (inclusiv pentru tertul sustinator). Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular 2. in original(inclusiv pentru tertul sustinator va face referire doar la literele a), c1 ) si d)). Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensDocumentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 3. in original se va completadecatre ofertant subcontractant/ asociat/ tertul sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Ciurel Dan Laurentiu ? Director General Executiv- Pitaroiu Daniel ? Director Divizia Financiara- Scurtu Maria ? Director Financiar Contabilitate- Dadalau Grigorie ? Director Directia Achizitii- Boiangiu Silvica ? Sef Serviciul Achizitii Lucrari si Servicii- Manea Laura Elena? Sef Departament Juridic- Petreus Anca - Serviciul Achizitii Lucrari si Servicii4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare Formular 4. (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSe vor prezenta ca documente edificatoare: 1. Pentru Persoane Juridice Romanea) Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si a pensiei suplimentare, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane), in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ;b) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, eliberate de Primaria in raza careia se afla sediul societatii, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.2. Pentru Persoane Juridice StraineDeclaratie pe propria raspundere, pentru persoanele juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele mentionate anterior.Prin certificatele mentionate la punctele a) si b) ofertantul trebuie sa faca dovadaca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note :1.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana2.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor2.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru confirmare documentul in originalsau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, se vor prezenta: a) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de I.M.M. al ofertantului, saub) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara de rezidenta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Avize/autorizatii: Ofertantul va face dovada ca este autorizat de Registrul Auto Roman, pentru tipurile de autovehicule pentru care prezinta oferta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind situatia economico-financiara; Fisa informatii generaleCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie minim: lot. 1 = 309.000 lei si lot 2 = 50.900 lei. Conversia leu/euro se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte (2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, confirmate de autoritati contractante sau clienti privati prin prezentarecertificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar, recomandari/ P.V. receptie/documente constatatoare/copii contracte.Ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani a maxim 3 contracte de serviciisimilare celor ce fac obiectul procedurii de achizitie a caror valoare cumulata sa fie minim: lot 1 = 154.000 lei si lot 2 = 25.000 lei. Achizitorul va considera ca servicii similare orice contract de serviciu privind revizia , intretinereasi reparatia automobilelor.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR., Cerinta nr.2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Se va prezenta lista cu echipamentele tehnice, din care sa reiese ca ofertantul detine (in dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie), urmatoarele: tester electronic pentru diagnosticare defectiuni; aparate pentru verificarea instalatiei electrice; aparate pentru diagnosticarea motoarelor, verificate metrologic; aparate pentru verificarea sistemului de directie, geometrie roti, verificate metrologic; aparate pentru verificarea sistemului de franare, verificate metrologic; stand redresare caroserii; aparat/stand de verificare a jocurilor in articulatii; stand pentru vulcanizare ? aparat de jantat-dejantat, aparat de echilibrat roti; cabina vopsire si post pregatire; masina pentru tractare auto si platforma.Ofertantul trebuie sa dispuna de programe software astfel incat sa poata efectua orice calibrare a modulelor electronice de fiecare data cand este necesar., Cerinta nr.3Declaratie referitoare la personalul tehnic si de asigurarea calitatii de care dispune in vederea prestarii serviciului, insotita de documente care demonstreaza informatiile prezentate in declaratie (curriculum vitae, actul de studii (diploma studii superioare / medii), dovada calificarii /atestarii/ autorizarii pentru specializarea respectiva). Personalul sa fie specializat pentru serviciile prestate la tipurile de autovehicule pentru care prezinta oferta., Cerinta nr. 4Informatiiprivind subcontractantii (daca este cazul)In cazul subcontractarii unor parti din contract, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Declaratie privind subcontractantul / subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora.;
- Acord de subcontractare, incheiat intre ofertant si subcontractant- Informatii cu privire la resursele umane si tehnice, inclusiv certificatele, atestatele, autorizatiile solicitate in fisa de date, pentru partea de implicare a subcontractantului / lor., Note: (1) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.(2) Neprezentarea unuia dintre documentele solicitate, in cazul subcontractarii, atrage declararea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 5Informatii privind asocierea (daca este cazul): In cazul asocierii, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Acordul de asociere, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)- Imputernicire pentru reprezentare la procedura, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)Note: In cazul asocierii se va respecta art. 44 din OUG 34/2006.Ofertele depuse de operatori economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si partea de contract indeplinita de fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv resursele tehnice si umane ( certificate / atestate / autorizatii solicitate in fisa de date, pentru partea de implicare a respectivului asociat);, b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c) Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (Lider de asociatie) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicirescrisa semnata de fiecare partener in parte;d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului.e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului; f) Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale., Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala.In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata, iar actul incheiat va fi prezentat autoritatii contractante. Contractul de asociere trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui ca anexa la contractul de achizitie publica.Neprezentarea unuia dintre documentele solicitate, in cazul asocierii, atrage declararea ofertei ca inacceptabila. Cerinta nr.1CertificareaSistemului calitatiiin conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008 sau echivalent.Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor aferente obiectului contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer