Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere autosanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 322512
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA GORJ
Numar invitatie: 322512/21.03.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere autosanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA GORJCod fiscal: 5632539, Adresa: Strada Mioritei, bl.1, sc. 1, ap.18, Targu Jiu, Telefon: 0353.408353, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere autosanitare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract service de reparare si intretinere pentru autosanitarele din dotarea Serviciului Judetean de Ambulanta Gorj
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 527, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 3871 lei reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se poate constitui: - garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari sau - ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO36TREZ33650051XXX007631, deschis la Trezoreria Tg-Jiu, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la terminarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei In cazul depunerii de catre ofertant/ofertanti a unei eventuale contestatii iar contestatia va fi respinsa de catre CNSC autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de 3871 lei , in conformitate cu art. 278^1 din OUG-34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: . - Declaratii privind eligibilitatea cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)-se solicita Formular nr. 3.completat Declaratia se va transmite in SEAP, in format electronic.- Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-se solicita Formular nr. 4 completat Declaratia se va transmite in SEAP, in format electronic.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -se solicita Formular nr. 6 completatCertificatul se va transmite in SEAP, in format electronic.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹din OUG 34/2006 -se solicita Formular nr. 7 completat .Declaratia se va transmite in SEAP, in format electronic.Persoanele cu functie de decizie: Manager general-Jr Niculescu Marinica , Director Economic- Ec.Stolojanu Aurel, Director Medical -Dr.Badiu Gabriela, Director tehnic- Ing.Cosor Catalin , Asistent sef.-As.Tudorescu Manuela. -- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala la zi.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ?documente eliberate de statul respectiv, cu respectarea prevederilor legislatiei UE.Documentele se vor transmite in SEAP, in format electronic.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 ? Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? document care prezinta datele de identificare a firmei, cifra de afaceri pe ultimii trei ani , pentru a fi verificata astfel capacitatea tehnica si functionala a operatorului economic;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor prestatii de servicii din ultimii 3 ani ? ;Prestatorul sa aiba atelier service in judetul Gorj, cu posibilitatea de a efectua tractari sau depanari pe traseu.-autorizatii (fata-verso) emise de Registrul Auto Roman din care sa reiese ca ofertantul este autorizat sa efectueze interventii la fiecare tip de autovehicul din oferta si inspectii tehnice periodice pentru clasa II, inclusiv tractiune integrala 4X4(limita gabarit cel putin L=6100 mm, H=2900 mm), valabila la data deschiderii ofertelor;
- declaratie pe propria raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului Se va prezenta un document/certificat care sa certifice implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in domeniul prestarii de servicii pentru operatorul economic ofertant , conform conditiilor din Standardul ISO 9001:2008, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer