Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de reparare si intretinere autosanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 349957
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA GORJ
Numar invitatie: 349957/05.07.2013
Denumire contract: servicii de reparare si intretinere autosanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA GORJCod fiscal: 5632539, Adresa: Strada Mioritei, bl.1, sc. 1, ap.18, Targu Jiu, Telefon: 0353.408353, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de reparare si intretinere autosanitare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de reparare si intretinere autosanitare
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 627 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2356 lei reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului.Cursul de referinta in care se face echivalenta din lei in alta valuta, este cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se poate constitui: - garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, din partea unei societati de asigurari sau - ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO36TREZ3365005XXX007631, deschis la Trezoreria Tg-Jiu, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la terminarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei In cazul depunerii de catre ofertant/ofertanti a unei eventuale contestatii iar contestatia va fi respinsa de catre CNSC autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de 2356 lei , in conformitate cu art. 278^1 din OUG-34/2006.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data punerii la dispozitia ofertantului declarat castigator, de catre autoritatea contractanta, a unui exemplar al contractului, semnat de ambele parti. 2. Data constituirii garantiei de buna executie este data la care contractul intra in vigoare. 3. Constituirea garantiei de buna executie este obligatia ofertantului declarat castigator. 4. Cuantumul garantiei de buna executie este de 3 % din pretul contractului, fara TVA; 5. In cazul ofertantilor din categoria I.M.M.-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 1, 5% din pretul contractului, fara TVA. 6) Garantia de buna executie se poate constitui: a). scrisoare de garantie bancara de buna executie sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari, care devine anexa la contract . Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: i)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate ii)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. b).prin depunerea la casieria Serviciul Judetean de Ambulanta Gorj a unor sume in numerar. c). prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initiala depusa in acest cont de garantie de catre contractant , nu va fi mai mica de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului. Scrisoare de garantie bancara de buna executie, in original, in favoarea autoritatii contractante,
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind eligibilitatea cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)-se solicita Formular nr. 3.completat Declaratia se va transmite in SEAP, in format electronic.- Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-se solicita Formular nr. 4 completat Declaratia se va transmite in SEAP, in format electronic.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -se solicita Formular nr. 6 completatCertificatul se va transmite in SEAP, in format electronic.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹din OUG 34/2006 -se solicita Formular nr. 7 completat .Declaratia se va transmite in SEAP, in format electronic.Persoanele cu functie de decizie: Manager general-Dr Vilceanu Dan Mihai, Director Economic- Ec.Prejbeanu Alexandru, Director Medical -Dr.Badiu Gabriela, Director tehnic- Ing.Cosor Catalin , Asistent sef.-As.Tudorescu Manuela, Ing. Bunaiasu Mircea, Ec. Digulescu Mihaela, Jr. Mitroi Constantin, Besoi LaurentiuDocumentele se vor transmite in SEAP, in format electronic.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 ? Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? document care prezinta datele de identificare a firmei, cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani , pentru a fi verificata astfel capacitatea tehnica si functionala a operatorului economic;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor prestatii de servicii din ultimii 3 ani ? ; Prestatorul sa aiba atelier service in judetul Gorj si platforma auto pentru tractari. - autorizatii (fata-verso) emise de Registrul Auto Roman din care sa reiese ca ofertantul este autorizat sa efectueze interventii la fiecare tip de autovehicul din oferta si inspectii tehnice periodice pentru clasa II, inclusiv tractiune integrala 4X4(limita gabarit cel putin L=6100 mm, H=2900 mm), valabila la data limita de depunere a ofertelor; - declaratie pe propria raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului Se va prezenta un document/certificat care sa certifice implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in domeniul prestarii de servicii pentru operatorul economic ofertant , conform conditiilor din Standardul ISO 9001:2008, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer