Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere autospeciale transport persoane private de libertate si autovehicule transport marfa aflate in administrarea parcului auto al unitatii


Detaliu pentru invitatia numarul 345434
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Numar invitatie: 345434/17.04.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere autospeciale transport persoane private de libertate si autovehicule transport marfaaflate in administrarea parcului auto al unitatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATIICod fiscal: 4193079, Adresa: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Jilava, Telefon: +40 4570155, Fax: +40 4570155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere autospeciale transport persoane private de libertate si autovehicule transport marfaaflate in administrarea parcului auto al unitatii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va incheia un acord?cadru prestari servicii reparare si intretinere autospeciale transport persoane private de libertate si autovehicule transport marfape o perioada de 12 luni, cumaxim 3 operatorieconomici.Contractele subsecvente se vor incheia cu operatorul economic castigator care are pretul cel mai scazut pe ora de manopera pentru serviciile licitate in functie de solicitarile aparute in perioada de derulare a acordului?cadru.In cazul in care operatorul economic castigator nu isi va mai putea mentine pretul ofertat, contractele subsecvente se vor incheia cu operatorul economic clasat pe locul 2 sau, dupa caz, pe locul 3 la preturile ofertate la procedura
II.1.6) CPV: 50113000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a autobuzelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 - 325, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare, in conformitate cu art.43^1, alin.(2), lit.a) din O.U.G. nr.34/2006ese.: Pentru lot 1:5000 lei;Pentru lot 2:1500 lei.Echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul B.N.R. din data de 24.04.2013.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.11- scrisoare de garantie bancara, emisa de o bancasau de o societate de asigurari).In acest caz, scrisoarea se va depune, in original, la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP;ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in cont RO19TREZ4215005XXX000242 ?Trezoreria Ilfov (se va incarca in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor);depunerea in numerar, la casieria autoritatii contractante.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse, cf. HG 925/2006, art.36, lit.a.), ofertele fiind considerate inacceptabile.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute la art.87 din HG 925/2006 si de asemenea un cuantumdin garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute deart.278^1, alin.(1), (2) si (5) din OUG 34/2006.Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata.Se va prezenta dovada incadrarii operatorului economic respectiv in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
GarantiA de buna executie va fi de 5 % din valoarea, fara TVA, afiecarui contract subsecvent;Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.18- scrisoare de garantie bancara, emisa de o bancasau de o societate de asigurari);prin retineri succesive din sumele datorate, pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinctla dispozitia autoritatii contractante, conform H.G.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului subsecvent.Garantia de buna executie trebuie sa fie valabila pe toata perioada derularii contractului subsecvent.Garantia de buna executie este o obligatie a contractului.Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea.Solicitat ? Cerinta obligatorie-completare formular A.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va depune on?line.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Solicitat ? Cerinta obligatorie ? completare formular B.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Se vordepune on?line.Declaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta.Solicitat ? Cerinta obligatorie ? completare formular C.Se va depune on?line.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1.Solicitat ? Cerinta obligatorie.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: ? Luncasu Catalin? director? Mihai Cristina ? director adjunct? Costache Maria ? contabil sef- Gheorghe Luminita ? persoana imputernicita pentru acordarea vizei CFPP? Andronache Raluca ? consilier juridic-membru comisie evaluare oferte- Roman Carmen ?sef Serviciu Achizitii ? presedintecomisie evaluare oferte- Spataru Simona ? ofiter achizitii ?intocmire documentatie atribuire, membru comisie evaluare oferte- Mariana Patrascu-ofiter specialist achizitii-membru rezerva presedinte comisie evaluare oferte- Alina Sterian-ofiter specialist achizitii-membru comisie evaluare oferte- Gratianu Marin ? sef Serviciu Transporturi si Reparatii Auto-membru comisie evaluare oferte- Bitu Mihaela ? agent achizitii-membru rezerva comisie evaluare oferteNota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.a.In cazul depunerii unei oferte cusubcontractanti fiecare subcontractantare obligatia de a depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor de mai sus;c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune declaratiile privind neincadrarea in art.180, 181 lit.a), c^1) si d) si 69^1din OUG nr.34/2006.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice/fizice romane.Solicitat ? Cerinta obligatorie ? prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei din care sa rezulte informatii de identificare, sediul social, administratori, domenii de activitate, durata societatii, asociati, capital social, puncte de lucru.Se va depune on?line.Persoane juridice/fizice straine.Solicitat ? Cerinta obligatorie? prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane.Se va depune on?line. Pentru calificare autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa aiba autorizatie RAR pentru efectuarea de reparatii, conform normelor RNTR 9 clasele I, II si IV.Solicitat ? Cerinta obligatorie- prezentarea autorizatiei R.A.R. pentru efectuarea de reparatii, conform normelor RNTR 9 clasa I, II si IV.Se va depune on?line.Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse inoriginal / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru calificare autoritatea contractantasolicita declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti (daca e cazul).Solicitat ? Cerinta obligatorie- Se completeazadeclaratiaprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti? formularul E (dupa caz).Se va depune on?line. Documentul solicitat mai sus va fi depus in oroginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Pentru calificare autoritatea contractanta solicita ofertantului o lista cu principalele dotari, mijloace de transport, echipamente si instalatii specifice pentru prestarea serviciului de reparatii (conform caietului de sarcini).Se accepta si precontract de inchiriere sau un angajament pe proprie raspundere ca poate asigura echipamentele necesare prestarii serviciului de reparatii.Solicitat ? Cerinta obligatorie-Se prezinta lista cu principalele dotari, mijloace de transport, echipamente si instalatii specifice pentru prestarea serviciului de reparatii (conform caietului de sarcini).Se accepta si precontract de inchiriere sau un angajament pe proprie raspundere ca poate asigura echipamentele necesare prestarii serviciului de reparatii.Se vor depune on-line. Documentul solicitat mai sus va fi depus in oroginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Pentru calificare fiecare ofertant trebuie sa detina cabina de vopsitorie cu temperatura si atmosfera controlata. Se accepta si precontract de inchiriere pentru cabina sau un angajament pe proprie raspundere ca poate oferi aceste servicii (de vopsitorie).Solicitat ? Cerinta obligatorie.-Se va prezinta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul dispune de o cabina de vopsitorie cu temperatura si atmosfera controlata.Se accepta si precontract de inchiriere sau un angajament pe proprie raspundere ca poate oferi aceste servicii (de vopsitorie).Se va depune on-line. Documentul solicitat mai sus va fi depus in oroginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer