Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere autovehicule aflate in administrarea parcului auto


Detaliu pentru invitatia numarul 321393
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Numar invitatie: 321393/06.03.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere autovehicule aflate in administrarea parcului auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATIICod fiscal: 4193079, Adresa: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Jilava, Telefon: +40 4570155, Fax: +40 4570155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Jilava, Romania, cod postal: 077120, telefon: +40 4570155, fax: +40 4570155, persoana de contact: CARMEN ROMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere autovehicule aflate in administrarea parcului auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va incheia un acord?cadru prestari servicii reparatii si intretinere autovehicule pe o perioada de 12 luni cu un singur operator economic in urma aplicarii procedurii de cerere de oferte, atribuind ulterior contracte subsecvente operatorului economic castigator pentru serviciile licitate in functie de solicitarile aparute in perioada de derulare a acordului?cadru.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei pentru participare: Pentru lot 1:492 lei;Pentru lot 2:658 lei;Pentru lot 3:200 leiPentru lot 4:2900 lei;Pentru lot 5:750 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.11- scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare judiciara sau faliment sau de o societate de asigurari, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)? ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in cont RO19TREZ4215005XXX000242 ?Trezoreria Ilfov (suma se va regasi in extrasul de cont al autoritatii contractante din data deschiderii ofertelor).? depunerea in numerar, la casieria autoritatii contractanteNota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse, cf. HG 925/2006, art.36, lit.a.), ofertele fiind considerate inacceptabile.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute la art.278ยน din OUG 34/2006.Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din val.fiecarui ctr.subsecvent;Modul de constituire a garantiei de buna executie: ?printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societ.bancara sau de o societ.de asig.(formularul 18-scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca care nu se afla in proced. de reorganizare judiciara sau faliment sau de o societ.de asigurari;
-prin retineri succesive din sumele datorate, pt.facturi partiale.In ac.caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contractante, cf.HG.1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pt.ofertantii care intra sub incidenta preved. Leg. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dez. IMM-urilor, gar. de buna exec. se poate constitui in cuantum de 50% din val.solicitata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, completare formular A, Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va depune on?line.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completare formular B.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.? prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Se va depune on?lineDeclaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta, completare formular C.Se va depune on?line.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, completare formular D.Se va depune on?line.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Ilie Gabriel ?director, Mihai Cristina ?director adjunct, Gheorghe Luminita ?contabil sef, Andronache Raluca ?consilier juridic, Roman Carmen ?sef serviciu achizitiiNota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.a.In cazul depunerii unei oferte cusubcontractanti fiecare subcontractantare obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelorIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Pentru persoane juridice/fizice romane prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei din care sa rezulte informatii de identificare, sediul social, administratori, domenii de activitate, durata societatii, asociati, capital social, puncte de lucru, precum si faptulca ofertantul nu se afla in oricare din urmatoarele situatii: stare de faliment sau lichidare, afacerile ii sunt administrate de un judecator sindic sau activitatile sale comerciale sunt suspendate, ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare sau ca ar face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una din situatiile enumerate/autorizatie de functionare.Se va depune on?line.Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane.Se va depune on?line.Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSolicitat ? Cerinta obligatorie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru calificare autoritatea contractanta solicita declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti(dupa caz)., Pentru calificare autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa aiba autorizatie R.A.R. pentru efectuarea de reparatii, conform normelor RNTR 9 clasa I, II si IV., Pentru calificare autoritatea contractanta solicita o lista cu principalele dotari, mijloace de transport, echipamente si instalatii specifice pentru prestarea serviciului de reparatii(conform caietului de sarcini).Se accepta si precontract de inchiriere., Pentru calificare fiecare ofertant trebuie sa detina cabina de vopsitorie cu temperatura si atmosfera controlata, autorizata RAR. Se accepta si precontract de inchiriere pentru cabina.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul: www.e-licitatie.ro sau gratuit pe e-mail, fax sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer