Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere cazane pentru incalzire centrala si microcentrale termice
Detaliu pentru invitatia numarul 356395
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356395/10.12.2013
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere cazane pentru incalzire centrala si microcentrale termice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BARAJULUI NR 6, TG. MURES, Romania, cod postal: 540191, telefon: +40 265404111, fax: +40 265306098, persoana de contact: FLORINA COSMINA CIOPAIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. BARAJULUI NR 6, LOC. TG. MURES, JUD. MURES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere cazane pentru incalzire centrala si microcentrale termice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere cazane pentru incalzire centrala si microcentrale termice
II.1.6) CPV: 50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: L-1- 262, 00 lei, L-2 ? 63, 00 lei, L-3 ?42, 00 lei, L-4 ?31, 00lei, L-5- 63, 00lei, L-6- 40, 00 lei, L-7 ? 50, 00lei, L-8 ? 52, 00 lei, L-9 ? 48, 00 lei, L-10 ? 350, 00 lei, L-11- 32, 00 lei, Lot 12 ?42, 00 lei, Lot 13 ? 96, 00 lei, Lot 14 ? 34, 00 lei, Lot 15 ?32, 00 lei, Lot 16 ? 29, 00 lei, Lot 17 ?29, 00 lei, Lot 18 ? 34, 00lei, Lot 19 ?16, 00lei. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta la cursul comunicat de BNR este data publicarii invitatiei de participare in SEAP;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In cazul asocierii, garantia de participare se poate depune de oricare dintre asociati. Forma de constituire a garantiei pentru participare. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Garantia de participare poate fi constituita si prin ordin de plata. Contul de garantii al autoritatii contractante este cont IBAN RO30 CRDZ 002A 0018 1056 9001 deschis la Nextebank Tg.-Mures. Documente de plata vot fi confirmate de banca emitente.Garantia de participare care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de: Nu se retine. Garantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie de eligibilitateDeclaratie de eligibilitate conform art.180 din OUG 34/2006 actualizata se va completa Formularul 1 din capitolul III Formulare(acest document va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul).Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizataDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata se va completa Formularul 1.B din capitolul III Formulare(acest document va fi depus si de tertul sustinator, pentru lit.a, c^1 si d);Cerinta nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizataDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Se va completa Fornularul 1.C din capitolul III Formulare Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director general Corin Cindrea, Director Tehnic Achizitii Lucian Barsan, Director Sucursala Cristian Cioban, Director Exploatare Dezvoltare ing. Ioan Stefan, Inginer Sef Exploatare ing. Ioan Scridon, cons.jur. Madalina Pirlea, cons.jur. Adina Zeces, ing. Adrian Pop, ing. Szabo Erno, Birou Juridic cj. Andrea Cerghizan, cj. Cozma Anda, ec. Ogrean Oliviu, ec. Suciu Elena, ec. Gheorghiu Paul, ec. Gabriela Huidan, ec. Roxana Matei (acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).Cerinta nr.4- Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independentase va completa Formularul ANEXA din capitolul III FormulareCerinta nr.5-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul 1.D din capitolul III FormulareCerinta nr.6- Certificate privind datoriileCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care e prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe roprie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG nr.925/2006 Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul, neprezentarea certificatelor mentionate anterior duce la excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractuluiUn ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei ofertec) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Cerinta nr.1-inregistrare persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr. 2Autorizare ISCIR pentru prestarea urmatoarelor activitati: reparatii curente, service, verificare tehnica periodica la cazanele si centralele termice mentionate conform Legii nr. 64/2008 si M.O. nr. 11 bis/2010.Fiecare ofertant va face dovada ca este autorizat ISCIR pentruprestarea urmatoarelor activitati: reparatii curente; service; verificare tehnica periodica la cazanele si centralele termice mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Fisa de informatii generale-Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin: L-1-26.200, 00lei, L-2 ? 6.300, 00 lei, L-3 ? 4.200, 00 lei, L-4 ?3.100, 00lei, L-5- 6.300, 00 lei, L-6-4.000, 00 lei, L-7 ? 5.000, 00 lei, L-8 ?5.200, 00 lei, L-9 ? 4.800, 00 lei, L-10 ? 35.000, 00 lei, L-11- 3.200, 00 lei, Lot 12 ? 4.200, 00 lei, Lot 13 ? 9.600, 00 lei, Lot 14 ? 3.400, 00 lei, Lot 15 ? 3.200, 00lei, Lot 16 ? 2.900, 00 lei, Lot 17 ? 2.900, 00lei, Lot 18 ? 3.400, 00 lei, Lot 19 ? 1.600, 00 lei. Daca oferta se face pe mai multe sau pe toate loturile cerinta privind cifra de afaceri se va raporta la valoarea lotului cel mai mare pentru care se depune oferta. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.- Capacitatea economica si financiara a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva conform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, la nivelul careia sa se regaseasca maxim 1 contract de servicii similare a carui valoare sa fie cel putin egala cu: L-1- 13.100 lei, L-2 ? 3.150lei, L-3 ? 2.100lei, L-4 ? 1.550 lei, L-5- 3.150 lei, L-6- 2.000 lei, L-7 ? 2.500lei, L-8 ? 2.600 lei, L-9 ? 2.400 lei, L-10 ? 17.500 lei, L-11- 1.600 lei, Lot 12 ? 2.100 lei, Lot 13 ? 4.800 lei, Lot 14 ? 1.700 lei, Lot 15 ? 1.600 lei, Lot 16 ? 1.450 lei, Lot 17 ? 1.450 lei, Lot 18 ? 1.700 lei, Lot 19 ? 800 lei. Daca oferta se va face pentru mai multe sau pe toate loturile, cerinta privind expereinta similara se va raporta la lotul pentru care se depune oferta. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara se cumuleaza de la toti componentii asocierii.Capacitatea tehnica si proferionala a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva coform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata., Cerinta nr.2Confirmarea indeplinirii contractelor prezentate in lista de la Cerinta 1 se face prin: - prezentare certificate/documente emise sau contra- semnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar sau o declaratie a operatorului economic, in cazul in care, din motive obiective, acesta nu are posibilitatea de a obtine certificarea/confirmarea prestarii serviciilor din partea beneficiarului., Certinta nr.3-Declaratie care contine informatii privind dotarile spacifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si alte mijloace fixe de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr.4-Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2014 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.12.2013 08:33