Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere copiatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 340654
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 340654/06.12.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere copiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL 1 MAI NR.6, SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783, persoana de contact: Birou Productie - Adrian Airoaie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL 1 MAI NR.6, SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere copiatoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a copiatoarelor de la directie si subunitati
II.1.6) CPV: 50313100-3 - Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 44, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Aceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata.Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: 880 lei.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA)Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile), de la termenul limita de primire a ofertelor , cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006);Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii (conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006): Ordin de plata confirmata de catre banca emitenta pana la semnarii contractului in contul deschis la BRD-Suceava, cod IBANRO41BRDE340SV10287103400*Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 5% din valoarea totala a contractului(fara TVA)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP, Se va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69.1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Se va completa si depune Formularul F4 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Persoane cu functii de decizie din cadrul RNP ? Romsilva (dir. Gen. ing. Adam Craciunescu, dir. Ec. Ec. Gatu Gabriela, dir. Impaduriri dezvoltare ing. Liviu Pavel, dir. Commercial Mohanu Gheorghe, dir. FF ing. Sabin Bratu, dir. Cai de rasa ing. Barta Robert) si DS Suceava ( ing. Sorin Ciobanu ? director, ing. Valerian Solovastru ? director ethnic, ec. Vasile Rusu ? dir. Ecomonic, jr. Aftanasie Tironeac ? jurist DS Suceava, ing. Airoaie Adrian ? resp. Prod. DS Suceava, ing. Constantin lazar ? resp. achizitii DS Suceava)Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Se va completa si depune Formularul 12 B din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie(Consiliul Local), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire, Informatii privind asocierea Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire - respectiv cod CAEN: 3312 ? Repararea masinilor. Se va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al RegistruluiComertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor ? in oricare din formele: in original, copie legalizata, copie lizibila si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate repararea masinilor si la care nu s-a declarat falimentul.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ciframedie globala de afaceri . Cifra medie globala anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 88000 lei. Ofertantul va completa si depune Formularul B din sectiunea FORMULARE - in original.Se va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie al fiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala pana la data la care operatorul economic a depus oferta.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii suma mai sus mentionata se reduce cu 50%. In cazul asocierii, reducerea de 50% se va aplica doar in cazul in care toti membrii asocierii intra in categoria IMM-urilor., Bilantul contabil la 31.12 2011 , vizat si inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata de ofertant pe propria raspundere) sau orice alte documente doveditoare a indeplinirii cerintei de calificare.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani (calculati pana la data limita a depunerii ofertei ) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita a depunerii ofertei) au prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare , de valoare mai mare sau cel putin egala cu 43.000 lei, fara TVA.Se va completa si depune: Formularul 12 E, din sectiunea FORMULAREFormularul 12 E va fi insotit de documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca si cerinta minima obligatorie: copii dupa contracte (se vor prezenta parti relevante, nu integral), toate acestea prezentate in copie certificata ?conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic precum si recomandari din partea clientului privat beneficiar /documente constatatoare din partea autoritatii contractante., Recomandari din partea autoritatilor contractante sau clienti privati, in favoarea ofertantului, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor contractuale privind service-ul pentru marcile specificate in caietul de sarcini ? se vor prezenta copii ?conform cu originalul?. Recomandarile / contractele / aferente lucrarilor executate in afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu) pentru anul finalizarii contractului prezentat ca si e experienta similara. Pentru anul in curs, transformarea in lei se va face la cursul Bancii Centrale Europene din ziua publicarii anuntului de participare.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Nota: i. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte valoarea serviciilor prestate;ii. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contractul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia;iii. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, numarul zilelor de lucru, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi;, Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat suficient pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii.Se va completa si depune: Formularul S din sectiunea din sectiunea FORMULARE si copii dupa documentele solicitate., Se vor anexa CV-uri ale personalului tehnic specializat responsabil pentru efectuarea serviciilor de reparatii si intretinere la echipamentele la care ofertantul depune oferta. Anexat CV-urilor se va atasa dovada(diplome sau certificate de absolvire a unor cursuri de specializare sau echivalente ale acestora, emise de societati sau institutii abilitate) din care sa rezulte specializarea personalului propriu al ofertantului si/sau colaboratorilor acestuia (persoane fizice sau juridice) pentru efectuarea interventiilor (operatiunilor de intretinere sau reparatii) asupra echipamentelor la care ofertantul depune oferta.Diplomele sau echivalentul lor se vor prezenta in copie certificata ?conform cu originalul?., Legatura intre detinatorul diplomei/certificatului pentru o marca de echipament si ofertant, va fi certificata de catre ultimul dintre acestia in copie ?conform cu originalul? fie sub forma de contract de colaborare sau angajament ferm semnat de ambele parti. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele si utilajelede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de echipamentele si utilajele necesare, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, reparatie si intretinere fotocopiatoare.Se va completa si depune: Formularul 12 H din sectiunea FORMULAREPrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul se angajeaza ca in cazul in care oferta sa va fi declarata cistigatoare sa deschida un punct de lucru in judetul Suceava., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca isi asuma obligatia de a deschide un punct de lucru in judetul Suceava, in vederea efectuarii cu operativitate, in timpul cel mai scurt, interventiile solicitate de autoritatea contractanta.Se va completa si depune: Formularul P din sectiunea Formulare.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Certificare ISO 9001, Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) laofertant, cu aplicabilitate la codul CAEN solicitat. Se va prezent Certificatul ISO 9001 sau echivalent, in copie cu mentiune ?Conform cu originalul? semnata si stampilata. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Nota : Operatorul economic care dovedeste ca raportul de audit privind certificarea ISO 9001 a fost finalizat iar din raport reiese ca operatorul economic va primi certificarea, acesta va fi admis la procedura.Oferatantul care nu are raportul de audit finalizat sau din acesta rezulta ca nu va primi certificarea, nu va fi admis la procedura.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 17:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer