Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de reparare si intretinere cu furnizare piese de schimb pentru autovehiculele specializate si utilajele din parcul auto al S.C.SERVICII PUBLICE SA TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 324922
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICII PUBLICE SA Tulcea
Numar invitatie: 324922/24.04.2012
Denumire contract: ?Servicii de reparare si intretinere cu furnizare piese de schimb pentru autovehiculele specializate si utilajele din parcul auto alS.C.SERVICII PUBLICE SA TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII PUBLICE SA TulceaCod fiscal: 22618640, Adresa: Str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Telefon: 0240515541, Fax: 0240515546
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Romania, cod postal: 820156, telefon: +4 0240515541, fax: +4 0240515546, persoana de contact: 0747022038-serviciul secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Romania, cod postal 820156, sala de sedinte ; tel.+4 0240515541, fax. + 4 0240515546
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (serv. salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de reparare si intretinere cu furnizare piese de schimb pentru autovehiculele specializate si utilajele din parcul auto alS.C.SERVICII PUBLICE SA TULCEA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a elementelor mecanice, electrice si de caroserie cu reconditionarea sau inlocuirea de piese de schimb, subansamble si materiale asigurate de ofertant, pentru 9 buc.autogunoiere, 2 buc.automaturatori, 3 buc. autocisterne, , 2 buc. autocarosate, 7 buc.tractoare cu remorca, 2 buc.tih, 2 buc sararite, 1 buc autospeciala igienizat recipienti dinparcul de autovehicule specializate alS.C.SERVICII PUBLICE SA TULCEA .
II.1.6) CPV: 50114100-8 - Servicii de reparare a camioanelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 480, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantumul garantiei de participare 4000 lei cf. art.85 lit a din HG 925/2006.-perioada de valabilitate va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, min.90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor-garantia de participare se va constitui conform art.86 din HG925/2006: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original (model formular).-OP confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;cont : RO13BRDE370SV12152433700BRD Tulcea-numerar depus la casieria autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor;;Se acordareducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii nr. 346 / 2004;Nota : Dovada constituirii garantiei va fi insotita de?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Nota: Garantia de participare, in original, va insoti plicul care contine oferta (se va prezenta pana ladeschiderea ofertelor).Ofertantul pierde garantia de participare cf. art.87 din HG 925/2006, art.278 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA si se va constitui in conformitate cu art.90 din HG.925/2006 prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul in care partile convin constituirea garantiei prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.decl privind eligibilitatea -2.decl. privind neincadrarea in prev art181 din OUG34/2006 -3.declaratie privind calitatea de participant la procedura -4.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -5.decl privind neincadrarea in prev. art 69^1 din OUG 34/2006 - Persoane cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri : Director General Jipa cezar, Director economic : Casian Feodor, jr. Dendrino Gabriela, ing. Rotaru Valentin; -6.certif. fiscale eliberate de serv. Taxe si Impozite locale si de organele de administrare fiscala care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in coriginal /copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" 1.certificat constator emis de ORC de pe raza judetului unde isi are sediul ofertantul , emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor si care sa contina ca obiect de activitate autorizat codul CAEN aferent contractului (original/copie cu mentiunea conform cu originalul ).Atentie: La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceastaforma);Persoane fizice/juridice straine.Pentru persoane juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica-traducere legalizata in limba romana.2. declaratie prin care ofertantul se obliga ca in cazul in care este declarat pe primul loc, va deschide obligatoriu punct de lucru situat in municipiul Tulcea3.Autorizatie RAR conform RNTR 9 minim clasa I si II valabila la data deschiderii ofertelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala pe cel mult ultimii 3 ani. Se solicita cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, in domeniul obiectului prezentului contractsa fie de min. 640.000 lei .Pentru echivalenta in euro se va lua ca referinta cursul mediu anual euro comunicat de BNR la sfarsitul fiecarui an.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.2.-declaratie privind lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani.Se solicita experienta similara cu valoare de minim 320.000 lei.Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a derulat cel putin un contract sau max.2 contracte de servicii similare cu valoare cumulata de min.320.000 lei insotite derecomandarile /certificate constatoare aferente;, Cerinta nr. 3.-Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Declaratie pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje specifice prestarii serviciului, instalatii, echipamentetehnice, etc., de care dispune (dotare proprie/inchiriere sau alte forme depunere la dispozitie) operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr.4- se solicita punct de lucru (service)autorizat RAR clasa I si II cf.RNTR 9, situat in mun. Tulcea, ,Cerinta 5-Declaratie privind efectivul mediu angajat si al cadrelor de conducere dinultimii 3 ani;, Cerinta 6-Informatii privind subcontractantii.Daca anumite parti dinlucrare urmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantii vor fi vor fi declarati indiferent de procent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de garantie al reparatiei
15
Descriere: nu se admite o garantie mai mica de 3 luni de la efectuarea reparatiei.
Timp trecut de la notificarea defectiunii si pana la intrarea pe linia de reparatie
15
Descriere: termen maxim acceptat 24 ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata SEAP. Pentru vizualizarea doc. semnate electronic, operatorii vor descarca gratuit programul necesar de pe site www.digisign.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer