Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de reparare si intretinere cu furnizare piese de schimb pentru autovehiculele specializate si utilajele din parcul auto al SC SERVICII PUBLICE SA Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 342483
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICII PUBLICE SA Tulcea
Numar invitatie: 342483/07.02.2013
Denumire contract: ?Servicii de reparare si intretinere cu furnizare piese de schimb pentru autovehiculele specializate si utilajele din parcul auto al SC SERVICII PUBLICE SA Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII PUBLICE SA TulceaCod fiscal: 22618640, Adresa: Str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Telefon: 0240515541, Fax: 0240515546
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Romania, cod postal: 820156, telefon: +40 240515541, fax: +40 240515546, persoana de contact: Feodor Casian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Servicii Publice SA, Str.Mahmudiei, nr.17, Tulcea,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de reparare si intretinere cu furnizare piese de schimb pentru autovehiculele specializate si utilajele din parcul auto al SC SERVICII PUBLICE SA Tulcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere la comanda a elementelor mecanice, electrice si de caroserie cureconditionarea sau inlocuirea de piese de schimb, subansamble si materiale asigurate de ofertant, pentrupentru 9 buc.autogunoiere, 2 buc.automaturatori, 3 buc. autocisterne, 2 buc. autocarosate, 7 buc.tractoare cu remorca, 2 buc.tih, 2 buc sararite, 1 buc autospeciala igienizat recipienti din parcul de autovehicule specializate al S.C.SERVICII PUBLICE SA TULCEA . Contractul se va derula pana la data de 31.12.2013 si va avea valoarea de maxim 320.000 lei. In cazul eventualelor prelungiri pana la 30.04.2014 in functie de bugetul alocat cu aceasta destinatie valoarea maxima a contractului va fi de 480.000 lei.Optiuni: contractul se va derula pana la 31.12.2013, cu posibilitatea prelungirii , cf.art.6 din HG 925/2006 ;
II.1.6) CPV: 50114100-8 - Servicii de reparare a camioanelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 000 - 480, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare 4000 lei cf. art.85 lit a din HG 925/2006.-perioada de valabilitate va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, min.90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor-garantia de participare se va constitui conform art.86 din HG925/2006: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original (model formular).-OP vizat de banca emitenta, cont : RO13BRDE370SV12152433700 BRD Tulcea-numerar depus la casieria autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor;;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Nota : Se acorda reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii nr. 346 / 2004; In acest caz, dovada constituirii garantiei va fi insotita de ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Pentru constituirea garantiei in alte valute se va lua ca referinta cursul BNR al valutei respective afisat cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertei stabilita in invitatia de participare.Ofertantul pierde garantia de participare cf. art.87 din HG 925/2006, art.278 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA si se va constitui in conformitate cu art.90 din HG.925/2006 prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul in care partile convin constituirea garantiei prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -1.decl privind eligibilitatea- Formular 12.decl. privind neincadrarea in prev art181 din OUG34/2006 -Formular23.certificat privind calitatea de participant la procedura -Formular 34.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 45.decl privind neincadrarea in prev. art 69^1 din OUG 34/2006 -Formular5Persoane cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Director General: Jipa Cezar, Director economic : Casian Feodor, jr. Dendrino Gabriela, ing. Rotaru Valentin; Presedinte CA : Zibileanu Stefana, membri CA Pohariu Daniel Iulian, Gudu Michael, Marinescu Silviu Stefan 6.certif. fiscale eliberate de serv. Taxe si Impozite locale si de organele de administrare fiscala care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original /copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" .Ofertantii care depun certificate cu debite inregistrate la bugetele locale/stat vor fi descalificati.Documentele vor fi depuse acolo unde este cazul si de catre asociat, subcontractant, tert sustinator al ofertantului. -1.certificat constator emis de ORC de pe raza judetului unde isi are sediul ofertantul , care sa contina caactivitate autorizata codul CAEN aferent contractului, punct de lucru in municipiul Tulcea cat si alte informatii relevante si reale ladata limita de depunere a ofertelor (asociati, administratori, starea societatii d.p.dv. al legii insolventei etc.)(original/copie cu mentiunea conform cu originalul ).Atentie: La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma);Persoane fizice/juridice straine.Pentru persoane juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica-traducere legalizata in limba romana.2.Autorizatie RAR conform RNTR 9 minim clasa I si II valabila la data limita de depunere a ofertelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala pe cel mult ultimii 3 ani. Se solicita cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, in domeniul obiectului prezentului contract sa fie de min. 640.000 lei .Pentru echivalenta in euro se va lua ca referinta cursul mediu anual euro comunicat de BNR la sfarsitul fiecarui an.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.2.-declaratie privind lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani. Se solicita experienta similara cu valoare de minim 320.000 lei. Experienta similara se va dovedi prin prezentarea cel putin a unui document/certificat sau maxim 2 documente/certificatecumulate din caresa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare in valoare de cel putin 320.000 lei;Pentru echivalenta lei/euro se va lua ca referinta cursul mediu anual euro comunicat de BNR la sfarsitul fiecarui an., Cerinta nr. 3.-Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Declaratie pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje specifice prestarii serviciului, instalatii, echipamentetehnice, etc., de care dispune (dotare proprie/inchiriere sau alte forme depunere la dispozitie) operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, in vederea asigurarii calitatii., Cerinta 5-Declaratie privind efectivul mediu angajat si al cadrelor de conducere dinultimii 3 ani cat si specializarea acestora., Cerinta 6-Informatii privind subcontractantii.Daca anumite parti dincontracturmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantiivor fi declarati indiferent de procent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
-Termen de garantie al reparatiei
15
Descriere: nu se admite o garantie mai mica de 3 luni si mai mare de 12 luni de la efectuarea receptiei si intocmirea devizului.
Timp trecut de la notificarea defectiunii si pana la intrarea pe linia de reparatie
5
Descriere: min. 6 ore - termen maxim acceptat 24 ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2013 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer