Achizitie publica - Servicii de reparare si intretinere la sediu si cladiri administrative ale ST Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 331908
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331908/18.07.2012
Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere la sediu si cladiri administrative aleST Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Romanilor, nr. 11, Sucursala de Transport Timisoara, Timisoara, Romania, cod postal: 300100, telefon: +40 256294054, fax: +40 256219963, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Sucursalei de Transport Timisoara, P-ta Romanilor, nr. 11, , Timisoara, Romania, cod postal: 300100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere la sediu si cladiri administrative aleST Timisoara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul contractului se vor presta servicii de intretinere curenta si reparatii accidentale la cladirile apartinind achizitorului, conform cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 50710000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice si mecanice de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1985 lei (992, 5 lei pentru IMM); In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Legii 346/2004, art.16, alin. 2, acesta are obligatia de a depune, atasat dovezii de constituire a garantiei de participare, declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din legea 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare : trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei .Modalitate de constituire : conform prevederilor art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % (5% pentru IMM) din pretul contractului fara TVA;Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006 (model Formularul 14) ;Valabilitatea garantiei de buna executie va fi stabilita conform clauzei ?Garantia de buna executie a contractului? din proiectul de contract din prezenta documentatie de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OG 34/2006, Formularul 3. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociati. De asemenea, daca este cazul, declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.2.)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006, Formularul 4. In cazul unei asocieri, declaratia va fi prezentata de catre toti membrii asocierii. In cazul tertului sustinator, acesta va prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 litera a), c)1 si d) din OG 34/2006 .3.)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederileart.69^1 din OG 34/2006, Formularul 5. Aceasta declaratie se va prezenta, daca este cazul, atit de subcontractant cit si de tertul sustinator. In cazul unei asocieri, declaratia va fi prezentata de catre toti membrii asocierii. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator din prezenta procedura.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Sucursalei de Transport Timisoara, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : - Ovidiu Samuil MOZA - Director- Nicolae CHIOSA - Director Tehnic Sucursala de Transport Timisoara (inlocuitor al directorului Sucursalei)- Marcel ZABERCA ? Director program mentenanta- Carmen Mirela TARANU - Director economic- Aurel CICLOVAN ? Sef Serviciu Comercial- Alexandra NITU ? Consilier Juridic- Mihaiela COTUMBIANU ? Sef Serv. Buget Finante- Nicolae ZIDARU ? Sef Serv. Calitate, Mediu, Securitatea Muncii- Lucian CIRJU ? Responsabil achizitie- Lenuta MIHAILU - Sef Serviciu Patrimoniu Administrativ- Petru MUNTEAN - Responsabil derulare contract4.)Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/12.10.2010, Formularul 65.)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata);6.) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Nota: - Certificatele de la pct. 5 si 6 trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: ofertantul nu trebuie sa aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5) si 6), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.7.)Prezentarea generala a ofertantului: Fisa de informatii generale, Formularul 7.8.) Certificat de inregistrare in scop de TVA, dupa caz, in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata. Se solicita acest document pentru ca autoritatea contractanta sa poata verifica daca ofertantul ESTE sau NU ESTE platitor de TVA, si, astfel, are dreptul sau nu sa adauge TVA la pretul ofertei; daca ofertantul nu este platitor de TVA, atunci documentul nu se depune (deoarece ofertantul nu-l detine) si nu adauga TVA la pretul ofertei (art. 153 corelat cu art. 155 alin.(5) din legea 571/2003 actualizata). Prin urmare, Autoritatea contractanta poate verifica daca are dreptul de a beneficia de deducerea TVA-ului in conditiile art. 145 din legea 571/2003 acualizata.NOTA: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana; 1)Documente care dovedesc inregistrarea si obiectul de activitate: Certificat constatator emis de ONRC sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate din certificatul constatator emis de ONRC un cod CAEN corespondent cu obiectul contractului.Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care initial a prezentat acest document in copie ?conform cu originalul?; Pentru a verifica neincadrarea in prevederileart.69^1 din OG 34/2006, certificatul constatator se prezinta atit de catre ofertant cit si, daca e cazul, de catre subcontractant sau tertul sustinator. In cazul unei asocieri, certificatul constatator se prezinta de catre toti membrii asocierii.Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Ofertantul va prezenta Declaratie -Formularul 8- insotita de copii de pe certificate/ documente/ procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Resurse umane : a) declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalulului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 9);b) Informatii referitoarela studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii; Se vor prezenta CV-urile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Resurse tehnice: - Declaratie a ofertantului care sa cuprinda informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.(Se prezinta Formular 10)., Informatii privind subcontractantii/asociatii: a)-Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii; Se prezinta Formular 11 (daca ofertantul nu are subcontractanti va prezenta formularul completat cu mentiunea ?nu am subcontractanti?)b)-Acordul de asociere: Se prezintaFormular 12.(daca este cazul). Certificat de sistem de management al calitatii conform cu standardul ISO 9001/2008 sau echivalent, in copie "conform cu originalul" semnata si stampilata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii si poate fi descarcata din SEAP de catre operatorii economici
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 12:42